فونیکسریمکسبهتام

در شورای اداری اعلام شد:

ترافیک مشکل چالوس است

عصر خودرو : فرماندار چالوس ترافیک را بزرگترین مشکل این شهر گردشگرپذیر استان مازندران برشمرد.

ترافیک مشکل چالوس است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمدناصر زندی بعدازظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری چالوس با بیان اینکه در شهرستان چالوس در مقایسه با دیگر شهرستان‌ها وضعیت مطلوبتری حاکم نیست، افزود: نامناسب بودن زیرساخت‌ها و عقب‌ماندگی‌هایی که از گذشته نیز وجود داشته است نیاز به اقدامات جدی دارد که باید ظرفیت‌شناسی شده تا با کمک مردم ظرفیت‌ها را براساس شعار در بیاوریم و منتظر اعتبارات دولتی نباشیم.

    وی با اشاره به اینکه برخی از افراد حاضر نیستند در چهار چوب قانون حرکت کنند  گفت: در ارتباط با ساماندهی مشکلات شهرستان با مسایل دیگری روبرو می‌شویم و ریشه بسیاری از مشکلات در این است که برخی از افراد حاضر نیستند در چهارچوب قانون حرکت کنند و قانون‌گریزی بزرگ‌ترین آفت در چالوس است.

    فرماندار چالوس با گله‌مندی از اینکه برای هر اقدامی در شهر و برای توسعه شهرستان با موانعی روبرو هستیم افزود: هر حرکت رو به جلو، جابه‌جایی و برنامه‌ریزی شاید به چند نفر به آسیب برساند اما با توجه به زیرساخت نابسامان شهر چالوس یا باید با وضعیت موجود حرکت کنیم یا باید شاهد همکاری همه باشیم.

    وی با اشاره  به اینکه هیچ اعتباری نباید به دلیل مشکلات موجود برگشت زده شود و هیچ توجیهی پذیرفتنی نیست اظهار داشت: در بحث پروژه‌های عمرانی اداراتی که پروژه اجرایی دارند تا پایان تیرماه به فرمانداری اعلام کنند و در برنامه‌های اعلامی پروژه‌های پیشنهادی نیز ارائه شود.

    زندی در مورد اجرای طرح‌های دریا گفت: تمام ادارات و نهادها باید همکاری کنند تا در طرح‌های دریا میزبان خوبی برای مسافران باشیم و حضور ادارات مسئول در طرح‌ها ضروری است.

    فرماندار چالوس در پایان با تاکید بر جدی گرفتن اوقات فراغت دانش‌آموزان و برنامه‌ریزی همه دستگاه‌ها و ادارات در این زمینه گفت: تعامل ادارات و نهادها با شوراهای اسلامی شهرها و روستاها ضروری است و نباید در پاسخگویی به شوراها کوتاهی شود چرا که شوراها ظرفیت‌های خوبی هستند و می‌توانند به‌عنوان بازویی برای مدیران محسوب شوند.

    نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به ابلاغ سیاستهای کلی که توسط رهبری اعلام شد گفت: لزوم تحقق رشد اقتصادی 8 درصدی، ایجاد شبکه ملی اطلاعات، اولویت دادن به دیپلماسیک اقتصادی، کاهش ازمحکومیت به حبس و بازنگری در قوانین، دستیابی به رتبه اول منطقه ای در علم وفن آوری و همچنین افزایش توان دفاعی در تراز قدرت منطقه از نکات مهم در این ابلاغ است.

    قاسم احمدی افزود: یکی از نکات خیلی مهم در این ابلاغ تدوین راهبرد ملی مبارزه با فساد است که باید بحث فساد را رادر ادارات جدی گرفت.

    وی در خصوص تیم مذاکره کننده گفت: این یک جنگ است و ما باید تیم مذاکره کننده را که براساس خط قرمز کشور حرکت می کنند حمایت کنیم.

    احمدی در خصوص بحث آزاد راه گفت: خوشبختانه تلاشهای خوبی دارد صورت می گیرد ولی چون به مردم قول دادم باید چند شیفته کار کنیم تا در همین دوران ترافیک افتتاح شود و تاکنون 40 میلیارد تومان در قطعه 4 هزینه شد و قطعه 2 هم قرار شد تا پایان سال97 تحویل دهند.

    وی با اشاره به بیماری آنفلوانزای مرغی  گفت: نباید این موضوع را بزرگ کنیم چون مرغداری های صنعتی ما همه سالم هستند و با بزرگ کردن موضوع باعث تعطیلی کارخانه ها و بیکاری بیشتر می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو