فونیکسریمکسبهتام

رئیس هیئت اتومبیلرانی البرز:

مسئولان البرزی برای توسعه ورزش اتومبیلرانی جدیت لازم را ندارند

عصر خودرو : رئیس هیئت اتومبیلرانی استان البرز با بیان اینکه مسئولان استانی برای توسعه ورزش اتومبیلرانی و موتورسواری همکاری و جدیت لازم را ندارند گفت:با خواهش و تمنا برنامه های هیئت ر پیش می بریم.

مسئولان البرزی برای توسعه ورزش اتومبیلرانی جدیت لازم را ندارند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، اردشیر درویشی اظهار کرد: پس از برگزاری رالی خانوادگی البرز به شمال در ماه گذشته و بازخوردهای خوب آن درصددیم برای نخستین بار مسابقات قهرمانی کشور خودروهای دودیفرانسیل یا همان آفرود را برگزار کنیم اما در بحث انتخاب محل برگزاری با ارگان های مختلف از جمله منابع طبیعی درگیر هستیم.

    وی با بیان اینکه دیگر استان ها برای توسعه ورزش اتومبیلرانی و موتورسواری مساعدت های لازم را دارند گفت: برخلاف دیگر استان ها در البرز برای هماهنگ کردن یک مسابقه کشوری باید قربان صدقه این وآن برویم و با خواهش و تمنا مقدمات کار را فراهم کنیم.

    درویش ادامه داد: ورزش اتومبیلرانی و موتورسواری با توجه به جذابیت بالایی که دارند می توانند نسل جوان را به خود جلب کنند و در فضایی مفرح و ایمن و زیر نظر کارشناسان مجرب ،هیجان و انرژی خود را تخلیه کنند اما هنوز نگاه مثبتی به این ورزش وجود ندارد.

    رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز با اشاره به پیگیری های این هیئت برای پذیرش مسابقات مهم کشوری گفت: در بخش زیرساخت ها و سخت افزاری محدودیت های فراوانی داریم اما سعی کرده ایم با تلاش مضاعف پای بهترین های کشور را به این استان باز کنیم و به این ورزش رونق لازم را بدهیم.

    درویشی کسب رتبه نخست کشور در سال گذشته در میان استان های کشور را نشانه ای از تلاش موثر البرز در این ورزش دانست و گفت: بادست خالی و بر اساس ارتباطاتی که داریم برنامه هایمان را پیش می بریم و نمی دانم تا چه زمان می توانیم این شرایط را ادامه بدهیم.

    وی در پایان افزود: ما برای ایجاد پیست اتومبیلرانی و موتورسواری رایزنی های زیادی با افراد و گروه های مختل داشته ایم اما دست روی هر جایی می گذاریم یک مدعی پیدا می شود و نوع برخوردها سرمایه گذاران را فراری می دهد که امیدوارم این روند تغییر کند و بخش خصوصی ترغیب به حضور در البرز شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو