فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

برنامه‌ریزی افزایش ایمنی پایدار و ارتقاء سطح خدمات در تردد‌های جاده‌ای‌

عصر خودرو : رئیس سازمان راهداری گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون ایمنی راه‌ها برنامه‌ عملیاتی توسعه و ارتقای ایمنی پایدار تردد جاده‌ای کشور با مشارکت دبیرخانه کمیسیون، سازمان راهداری و مرکز تحقیقات راه و مسکن وزارت راه، تدوین و عملیاتی می‌شود.

برنامه‌ریزی افزایش ایمنی پایدار و ارتقاء سطح خدمات در تردد‌های جاده‌ای‌
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، داود کشاورزیان ‌اظهار داشت: ‌در راستای رویکرد ارتقای فراگیر و «برنامه محور» به  موضوع افزایش سطح  ایمنی عبور و مرور در راه‌ها و با هدف به ‌حداقل رساندن سهم جاده در سوانح رانندگی کشور و کاهش تصادفات، تلفات و ضایعات ناشی از آن در سفرهای برون شهری‌، تدوین برنامه عملیاتی سند راهبرد ملی ایمنی راه‌های کشور، طی قراردادی فیمابین این سازمان و مرکز تحقیقات راه و مسکن‌ منعقد شد.
    ‌کشاورزیان تصریح کرد: در این راستا پیش‌نویس شرح‌ خدمات پروژه با الهام از سند راهبرد ملی ایمنی راه‌های ایران و بهره‌گیری از آخرین توصیه‌های بین‌المللی با رویکرد پیاده‌سازی سیستم مدیریت ایمنی راه‌ها تهیه شد و به ‌منظور اخذ نظرهای سایر دستگاه‌ها‌ی عضو به کمیسیون ایمنی راه‌های کشور ارایه و پس از اعمال موارد تکمیلی با اجماع اعضا بر شرح خدمات نهایی، قرارداد امضاء و‌ برای اجرا ابلاغ شد.
    معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص مشخصات این پروژه ملی افزود: این پروژه در چهار فصل شامل بررسی وضع موجود و ظرفیت مدیریت ایمنی راه‌ در ایران، تدوین برنامه عملیاتی، شناسایی اولویت‌ها و ارایه پیشنهادها و تدوین سند ملی برنامه‌ی عملیاتی ایمنی راه در ایران تنظیم گردیده و برای تهیه آن دوره زمانی یک ساله  پیش‌بینی شده است.
    ‌معاون وزیر راه وشهرسازی تدوین و اجرای این برنامه ایمنی را در نوع خود به لحاظ علمی - اجرایی بودن آن در طی سال‌های گذشته بی سابقه  و جزء طرح‌ها و برنامه‌های مهم‌ کمیسیون ایمنی راه‌ها، وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ذکر کرد.

    وی تأکید کرد: با اجرای این مورد شاهد افزایش ایمنی در عبور و مرور و ارتقاء سطح  خدمات به شهروندان‌ در سفرهای برون شهری خواهیم بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو