فونیکسریمکسبهتام

آزادراه تهران ـ شمال مسدود است

عصر خودرو : رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع ماشین‌های سنگین در محور کندوان، گفت: محدودیت‌های ترافیکی در روزهای پایانی هفته جاری در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه اعمال می‌شود.

آزادراه تهران ـ شمال مسدود است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازعصرایران، جعفر محمدنژاد در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته جاری در محورهای مازندران، اظهار کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای سه‌شنبه 16، چهارشنبه 17، پنج‌شنبه 18 و جمعه 19 تیر ماه امسال ممنوع اعلام شده‌ است.

    وی با بیان اینکه تردد انواع تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج ـ چالوس کماکان ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه تا ساعت 14 روز جمعه 19 تیر ماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه 20 تیر ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه 20 تیر ماه امسال از 15 کیلومتری مرزن‌آباد (دزبن) به سمت کرج به صورت یک‌طرفه است.

    رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا ساعت 24 روزهای چهارشنبه 17 و جمعه 19 تیر ماه امسال از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

    محمدنژاد یادآور شد: در حال حاضر لاین شمال به جنوب و جنوب به شمال آزادراه تهران ـ شمال مسدود است و رانندگان از جاده قدیمی تردد کنند.

    وی با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس راه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

    رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هم‌وطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو