فونیکسریمکسبهتام

سرپرست مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تشریح کرد

ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته

عصر خودرو : سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های اعمال شده در روزهای پایانی هفته در جاده‌های شمالی کشور را تشریح کرد.

ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سرهنگ نادر رحمانی  با اشاره به محدودیت‌های در نظر گرفته شده در روزهای پایانی هفته اظهار کرد: پلیس راه به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه از 16 الی 19 تیرماه محدودیت‌هایی را در برخی راه‌ها و معابر کشور در نظر گرفته است.

    وی با تاکید بر ممنوعیت تردد موتورسیکلت از ظهر روز سه شنبه تا ساعت 24 روز جمعه در محورهای کرج- چالوس, هراز, فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس، تنها تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در این مسیرها را مجاز دانست.

    اعلام ساعت یک طرفه شدن جاده چالوس

    سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص محدودیت‌های اعمالی در محور کرج چالوس نیز گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه 19 تیرماه الی ساعت یک بامداد روز شنبه 20 تیر، از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن ) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

    رحمانی همچنین عنوان کرد که تردد انواع تریلر, کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس ممنوع است و ماموران پلیس از تردد این وسائل نقلیه در این محور ممانعت به عمل خواهند آورد.

    ممنوعیت‌های تردد در هراز و فیروزکوه

    وی در ادامه با اعلام ممنوعیت تردد تریلر از محور هراز نیز گفت: در محور هراز نیز تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح الی 24 روزهای چهارشنبه, پنج شنبه و جمعه ممنوع است.

    سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه تردد تمامی تریلرها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 روزهای چهارشنبه و جمعه مورخه های 17 و 19 تیر ماه از تهران به سمت قائم شهر و بالعکس را هم از مسیر فیروزکوه ممنوع اعلام کرد.

    رحمانی در پایان ترافیک عبوری در محورهای مواصلاتی در صبح روز چهارشنبه 17 تیر را روان و شرایط جوی را نیز آرام اعلام کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو