فونیکسریمکسبهتام

عضو شورای شهر کرج:

موانع بازسازی جاده قزلحصار کرج برطرف شود

عصر خودرو : هزینه بازسازی جاده قزلحصار به عهده راه و شهرسازی است و در صورتی که شهرداری برای بازسازی آن اقدام کند، در درجه نخست باید معارضات، موانع و بار مالی آن محاسبه شود تا راه و شهرسازی هزینه و مسئولیت آن را به عهده گیرد.

موانع بازسازی جاده قزلحصار کرج برطرف شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، حجت‌الله غلامرضایی با اشاره به مشکلات جاده قزلحصار به عنوان آخرین نقطه مرزی شهر کرج اظهار داشت: این جاده در حریم شهر کرج است و به سبب ارتباطی که با مناطق کمالشهر، مهرشهر و چهارباغ برقرار می‌کند، دارای موقعیت مناسبی است اما هزینه این راه به عهده راه‌ و شهرسازی البرز است و باید پس از تکمیل به شهرداری تحویل دهد.
    وی با بیان اینکه از سال 91 که جلسه‌ای در استانداری البرز در این زمینه برگزار شده بود، تاکنون اقدامی صورت نگرفته است، افزود: هزینه این راه به عهده راه و شهرسازی است، در صورتی که شهرداری برای بازسازی آن اقدام کند، در درجه نخست باید معارضات، موانع و بار مالی آن محاسبه شود.
    رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: این امر در کمیسیون عمران مطرح و مقرر شد مدیریت املاک شهرداری موانع و معارض را مشخص کرده و از مدیرکل راه و شهرسازی نیز برای ارائه توضیحات لازم و نیز نوع همکاری با شهرداری دعوت به عمل می‌‌آید.
    وی بیان کرد: باید مشخص شود از جلسه استانداری در سال 91 تاکنون شهرداری چه اقدامات و مکاتباتی انجام داده و مشکلات و معضلات این موضوع احصا شود.
    غلامرضایی با اشاره به اینکه جاده‌ای 45 متری در عرض گذر این مسیر قرار دارد، گفت: شورای شهر کرج با افزایش راه موافق است و شهر باید از این چالش نجات یابد اما با توجه به اینکه جاده قزلحصار برای کرج، مهم محسوب می‌شود، شهرداری در صورت تحویل گرفتن جاده باید از عهده هزینه‌های آن نیز برآید.
    عضو شورای شهر کرج با تاکید بر اینکه راه‌ و شهرسازی نمی‌تواند برای هزینه این راه شانه خالی کند، تصریح کرد: مسئولیت این زمین با راه و شهرسازی است و باید اقدامات لازم انجام شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو