فونیکسریمکسبهتام

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی قزوین خبر داد

آماده‌باش کامل راهداران قزوین برای سفرهای عید فطر

عصر خودرو: مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین از آماده‌باش کامل راهداران این استان برای سفرهای عید سعید فطر خبر داد.

آماده‌باش کامل راهداران قزوین برای سفرهای عید فطر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، جواد حق‌لطفی اظهار کرد: در راستای پاسداشت حقوق شهروندی و به منظور خدمت‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به هموطنان، آماده‌باش کامل راهداران از طریق فراهم ساختن بستر تردد روان و ایمن در طول راه‌های حوزه استحفاظی استان قزوین در ایام تعطیلات عید سعید فطر انجام می‌پذیرد.

    وی با اشاره به افزایش قابل توجه حجم سفر در تعطیلات عید سعید فطر افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در هر روز 15 اکیپ راهداری به‌همراه 48 نفر از راهداران به صورت کشیک آماده خدمت‌رسانی به هموطنان هستند.

    مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین در خصوص پاسخگویی به پرسش‌های هم‌میهنان عنوان کرد: مرکز مدیریت راه‌های این اداره‌کل نیز به صورت شبانه‌روزی با شماره تلفن‌های 8 ـ 02833659455 آماده پاسخگویی به پرسش‌های هم‌وطنان و همچنین مدیریت رسیدگی به حوادث و سوانح احتمالی است.

    حق‌لطفی از هموطنان خواست قبل از انجام سفر نسبت به بازبینی فنی خودرو خود اقدام کنند تا سفری پر بار و به یاد ماندنی داشته باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط