فونیکسریمکسبهتام

رئیس راه و شهرسازی ملایر خبر داد

حذف نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های ملایر

عصر خودرو: رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر از حذف نقاط پرحادثه جاده‌های این شهرستان خبر داد.

حذف نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های ملایر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، جواد نگاهداری با اشاره به اقدامات انجام شده اداره کل راه و شهرسازی همدان در این شهرستان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های پیش رو در حوزه راه، رفع مشکلات و حذف نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های شهرستان است.

    وی بیان کرد: از آنجایی که در حوادث جاده‌ای سه عامل مهم جاده، خودرو و راننده نقش دارد، وظیفه اداره راه و شهرسازی در راستای تسریع حمل و نقل و رفع مشکلات جاده‌ای برداشتن موانع و رفع نقاط حادثه‌خیز است.

    رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر از حذف پنج نقطه حادثه‌خیز در ملایر در سال جاری خبر داد و گفت: این نقاط  در محور روستایی ملایر، قوزان، اسلام‌آباد، محور روستای طجرسامن و روستای علمدار و علیا بوده است.

    وی در ادامه با اشاره به اقدامات اداره راه و شهرسازی ملایر در حوزه راه روستایی تصریح کرد: در این زمینه آسفالت راه روستایی هفت روستای شهرستان در دست اجرا و پیگیری است.

    نگاهداری از آسفالت راه روستایی «قدیمی» به طول 1.5 کیلومتر خبر داد و گفت: به منظور اجرای این طرح 420 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

    وی از اجرای آسفالت راه روستایی «توتل» به طول 2 هزار و 700 کیلومتر خبر داد و افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح نیز 317 میلیون تومان است.

    رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر اجرای آسفالت راه روستایی «پری در» را نیز از دیگر اقدامات راه و شهرسازی ملایر برشمرد و گفت: برای اجرای این طرح نیز 300 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

    وی آسفالت راه روستایی «مالیچه» به طول 3.5 کیلومتر با اعتبار 507 میلیون تومان را از دیگر اقدامات در دست اجرا در حوزه راه روستایی برشمرد.

    نگاهداری خاطرنشان کرد: اجرای آسفالت راه روستایی، روستاهای «مهدی‌آباد، گل‌وند و حریره» نیز در دست اقدام بوده و تا پایان سال جاری انجام خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو