فونیکسریمکسبهتام

شهردار منطقه ۵ خبر داد

اتمام عملیات پاکسازی اولیه جاده کن و سولقان تا قبل از ظهر

عصر خودرو : شهردار منطقه ۵ در تشریح اقدامات شهرداری تهران برای مقابله با طوفان شب گذشته در منطقه کن و سولقان با تاکید بر اینکه این محدوده در حیطه مسئولیت شهرداری تهران نیست، گفت: عملیات پاکسازی اولیه جاده کن و سولقان تا قبل از ظهر پایان می‌یابد.

اتمام عملیات پاکسازی اولیه جاده کن و سولقان تا قبل از ظهر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  تسنیم،‌ سیدمحسن اسدی اظهار داشت: شهرداری منطقه 5 پس از آگاهی از طغیان رودخانه کن و انسداد جاده امامزاده داوود و روستاهای اطراف و ایجاد مشکلاتی برای شهروندان در بالادست جاده با فوریت عوامل اجرایی خود را با تمامی امکانات به محدوده اعزام کرد.

    وی با بیان اینکه در ساعات اولیه 3 دستگاه لودر، 7 دستگاه باب کت و 20 نیروی اجرایی به منطقه اعزام شدند، افزود: شهرداری منطقه 5 با بهره‌گیری از نیروهای حریم بان و شهربان و امکانات این نیروها در تمامی نواحی 7 گانه وارد عملیات کمک رسانی و باز کردن جاده ها شد. بعد از چند ساعت نیز با کمک و همراهی مناطق همجوار تعداد باب کت‌ها به 20 دستگاه افزایش پیدا کرد و در نهایت نیز در ساعت 12 شب مسیر جاده کن و سولقان باز شد.

    شهردار منطقه 5 با بیان اینکه در حال حاضر 100 نفر از نیروهای اجرایی شهرداری در جاده کن و سولقان مشغول به کار هستند، تصریح کرد: نیروهای شهرداری از ساعت 6 صبح بار دیگر عملیات پاکسازی جاده را آغاز کردند و پیش بینی می شود تا قبل از ظهر پاکسازی اولیه به اتمام برسد.

    اسدی ادامه داد: در حال حاضر نیز تمامی خودروهای موجود در منطقه تخلیه شدند و خدمات رسانی به شهروندان ادامه دارد.

    وی در ادامه به دلایل حضور شهرداری در پاکسازی منطقه پرداخت و گفت: حوزه مسئولیت شهرداری تهران در حریم مربوط به کنترل ساخت و ساز است و در این مورد بخشداری و وزارت راه و شهرسازی وظیفه نگهداری جاده را بر عهده دارند.

    شهردار منطقه 5 در پایان تصریح کرد: با این وجود شهرداری منطقه 5 صرفاً از باب همکاری به موضوع ورود پیدا کرد و خدمات لازم را با کمک نیروهای شهربان و حریم بان ارائه داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو