فونیکسریمکسبهتام

توضیحات رئیس پلیس راهور ناجا درباره ناپدید شدن ۲۵ خودرو در جاده چالوس:

ناپدید شدن خودروها در ۱۷ کیلومتری شهر کرج در مسیر مرزن آباد رخ داد

عصر خودرو : رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص ناپدید شدن ۲۵ خودرو در جاده چالوس توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: حادثه در ۱۷ کیلومتری شهر کرج در مسیر مرزن آباد که یک طرفه بوده، رخ داده و احتمالاً این حادثه در مسیر اصلی که پلیس حضور دارد نبوده است.

ناپدید شدن خودروها در ۱۷ کیلومتری شهر کرج در مسیر مرزن آباد رخ داد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سردار تقی مهری با اشاره به تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی قبل از ماه مبارک رمضان برای مرحله دوم سفرهای تابستانی و عید سعید فطر، گفت: مرحله دوم اجرای طرح تابستانی سفرها با هماهنگی کلیه دستگاه‌های امدادی و خدماتی و با محوریت پلیس اجرا شد.

    وی به تدابیر فرمانده ناجا و جانشین وی برای تعطیلات عید فطر و همچنین آمادگی مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور خصوصاً استان‌های شمالی و استان‌های همجوار اشاره کرد و گفت: تلاش کردیم با بهره‌گیری از پلیس‌های تخصصی، به کارگیری نیروی انسانی و تجهیزات لازم، بستر سفر خوبی را برای هموطنان فراهم کنیم.

    سردار مهری از افزایش 14 درصدی سفر و نیز کاهش 11 درصدی تصادفات فوتی در تعطیلات چهار روزه عید فطر امسال در مقایسه با سال گذشته خبرداد و گفت: طی این مدت 6 میلیون تردد در سطح کشور به ثبت رسیده است.

    وی ادامه داد: در این ایام، سفر و تردد در محورهای چالوس 31 درصد، هراز 50 درصد، قم – اصفهان 67 درصد، فیروز کوه 34 درصد، آزاد راه های قزوین- رشت 11 درصد، چناران – مشهد 34 درصد و تهران – قم دو و نیم برابر رشد داشته است.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از انسداد جاده های چالوس و هراز ( تونل یک) به علت ریزش کوه خبرداد و گفت: همچنین منطقه «ورسک و دوآب» محور فیروزکوه که شب گذشته مسدود و به صورت مقطعی باز شده بود هم اکنون بسته است و تردد خودروها به صورت یک لاین و مقطعی انجام می‌شود.

    سردار مهری درباره ناپدید شدن 25 خودرو در جاده چالوس ، گفت: این حادثه در 17 کیلومتری شهر کرج در مسیر مرزن آباد که یک طرفه بوده، رخ داده و احتمالاً این حادثه در مسیر اصلی که پلیس حضور دارد اتفاق نیفتاده، زیرا مأموران ما چنین حادثه‌ای را مشاهده نکرده اند، سیل زدگان به علت بارندگی و ریزش سیلاب دچار حوادث طبیعی شدند نه حوادث جاده‌ای.

    وی به امدادرسانی پلیس راه، فرماندهی انتظامی استان البرز و دستگاه های امدادی برای کمک به حادثه دیدگان سیل شب گذشته اشاره کرد و از مسافران استان های شمالی کشور خواست تا بازگشایی کامل جاده ها حتی الامکان بازگشت خود را به تعویق بیندازند.

    این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه رانندگی در هوای بارانی با شرایط عادی فرق می‌کند، به رانندگان توصیه کرد: در شرایط بارانی و مه آلود با چراغ‌های روشن رانندگی کنند و ضمن توجه به دستورات پلیس و حفظ فاصله طولی با خودرو جلویی، با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا خاطرنشان کرد: همچنین صبح امروز بر اثر بارندگی شدید و نیز جاری شدن سیلاب، رستورانی در 20 کیلومتری جنوب مرزن آباد به سمت کرج دچار آسیب شد که بر اثر این حادثه این جاده نیز مسدود شده است، البته مأ‌موران پلیس و راهداری درصدد هستند تا جاده مزبور را بازکنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو