فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل شرکت آزاد راه تهران- شمال:

سیل آسیبی به قطعه ۴ آزادراه تهران شمال نزده است

عصر خودرو : مدیر عامل شرکت آزاد راه تهران- شمال از بازگشایی لاین غربی قطعه ۴ آزاد راه تهران شمال خبر داد و گفت: سیل آسیبی به آزادراه وارد نکرده است.

سیل آسیبی به قطعه ۴ آزادراه تهران شمال نزده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مهران اعتمادی گفت: به دنبال جاری شدن سیل در برخی نقاط کشور و از جمله استان های تهران و مازندران، شایعاتی از ناحیه برخی افراد غیرمسئول و یا اظهارات غیرصحیح برخی مسئولان غیرمرتبط در خصوص مناطق یک و چهار آزاد راه تهران – شمال درباره  نواحی تهران – سولقان و شهرستانک و حد فاصل مرزن آباد تا چالوس بیان شد، که صحت ندارد.

    مدیر عامل شرکت آزاد راه تهران - شمال  اظهار داشت: در منطقه چالوس  که اخیرا پس از مرمت مورد بهره برداری قرار گرفته، فقط در دو نقطه گل و لای ناشی از سیل از طریق جاده مجاور (قدیم) و ارتفاعات مشرف به روی سطح آزاد راه جاری شد که هیچ ارتباطی به مسیر ترانشه ها نداشته است و با اقدام سریع و پیگیری مستمر مسئولان آزاد راه تهران- شمال مستقر در محل تا ساعت 13 روز 29 تیرماه مسیر پاکسازی و باند شرقی زیر بار ترافیک قرار گرفته و باند غربی هم تا آخر وقت روز گذشته بازگشایی شد.

    اعتمادی تصریح کرد: هیچگونه آسیبی به جسم آزادراه وارد نشده و گل و لای جاری شده ارتباطی به فعالیت عمرانی در گذشته و حال نداشته و صرفا محصول جریان شدید سیلاب بوده است.

    وی خاطرنشان کرد: در محدوده سولقان هیچ آب بندی وجود نداشته که با شکسته شدن آن سیلاب جاری شود و به مسیرهای در دست ساخت و نیز تونل ها که بالغ بر 28 دستگاه است نیز آسیبی وارد نشده است، صرفا به داخل یکی از تونل ها گل و لای وارد شد که پاکسازی خواهد شد.

    مدیرعامل شرکت آزادراه تهران - شمال با بیان اینکه کارگاه پل سازی پیمانکار چینی دچار آسیب شده و پرسنل مربوطه در تلاش برای بازسازی و فعال کردن آن هستند، گفت: بنا به اظهار کارشناسان صاحب نظر، ذلیل ایجاد سیلاب از ارتفاعات این منطقه، بارش ناگهانی و شدید باران، سختی زمین برای جذب آب و نیز شیب تند منطقه ذکر شده است.

    اعتمادی در پایان  گفت: در جریان سیل متاسفانه یکی از کارگران چینی فوت و یک کارگر نیز مفقود شدده است

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو