فونیکسریمکسبهتام

تردد نیمه‌سنگین از مرزن‌آباد تا کرج در محور کندوان

عصر خودرو : هم‌اکنون ترافیک محور مواصلاتی کندوان از منطقه مرزن‌آباد تا کرج با ترافیک نیمه‌سنگین روبرو است و تردد در آن رو به کندی انجام می‌شود.

تردد نیمه‌سنگین از مرزن‌آباد تا کرج در محور کندوان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، با آغاز تعطیلات پایان هفته مسافران و گردشگران زیادی از محورهای مختلف مازندران راهی شمال می‌شوند تا از مواهب الهی و طبیعت بکر خدادادی بهره‌مند شوند.

    استقبال پرشور مسافران از استان‌های شمالی کشور و مازندران به‌گونه‌ای است که نه‌تنها در تعطیلات نوروزی و تابستان بلکه در بیشتر روزهای سال محورهای مواصلاتی استان که مازندران را به شهرهای مرکزی کشور متصل می‌کند همانند هراز، سوادکوه و کندوان ترافیک‌های سنگین و طاقت‌فرسا را تجربه می کند.

    ترافیک‌های سنگین، راهبندان و مسدود شدن جاده‌ها کمتر از یک ماه گذشته در تعطیلات چند روزه عید فطر و پایان ماه رمضان مشاهده شد که مشکلات زیادی را در حمل و نقل جاده‌ای ایجاد کرد.

    با پایان هفته جاری نیز محورهای مواصلاتی مازندران پرتردد شدند و از صبح تا ظهر امروز ترافیک در غرب مازندران از مسیر مرزن‌آباد به سمت کرج سنگین بود و تردد در آن به کندی جریان داشت ولی هم‌اکنون این مسیر ارتباطی با تردد نیمه‌سنگین روبه‌رو است.

    مسیرهای ساحلی و کناره دریا در مازندران نیز در تعطیلات بیشتر از گذشته مقصد گردشگران است تا حجم زیاد خودروها باعث ترافیک شود.

    علاوه بر عزیمت هموطنان‌مان به شمال کشور در روزهای تعطیل سال، راهی شدن مازندرانی‌ها به مناطق ییلاقی و خوش آب و هوا نیز باعث افزایش حجم تردد در دو سمت محورهای ارتباطی می‌شود، به‌گونه‌ای که این مهم در محور مواصلاتی هراز بیشتر از دیگر محورها به چشم می‌آید.

    هم‌اکنون ترافیک در محور مواصلاتی هراز با اعلام رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان، از شهر گزنگ تا پلور نیمه‌سنگین است و رفت‌وآمدها به کندی انجام می‌شود ولی در دیگر مناطق شاهد ترددی روان و عادی هستیم.

    با ورود حجم زیاد خودرو در شهرها می‌توان پیش‌بینی کرد در آینده نزدیک مشکل ترافیکی در مسیرهای ارتباطی بین شهری و بین‌استانی در مازندران بیشتر از گذشته خودنمایی کند و معضل فراوانی را در جاده‌ها ایجاد کند.

    درایت و تدبیر مدیران کشوری و استانی باید از هم‌اکنون زمینه‌ساز ترددی ایمن و روان در محورهای مواصلاتی مازندران باشد تا در آینده با معضل ترافیک‌های سنگین شاهد نارضایتی مردم نباشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو