فونیکسریمکسبهتام

انتظار ۱۵ ساله کمربندی غربی کرمانشاه برای راه‌اندازی با ۵ میلیارد تومان

عصر خودرو : عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: کمربندی غربی این شهر که ۱۵ سال از آغاز آن می‌گذرد و برای تکمیل آن به پنج میلیارد تومان اعتبار نیازمندیم، اما همچنان در انتظار تحقق وعده‌های مسئولان ذی‌ربط است.

انتظار ۱۵ ساله کمربندی غربی کرمانشاه برای راه‌اندازی با ۵ میلیارد تومان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سیداحسان احسانی از روند احداث کمربندی غربی شهر کرمانشاه انتقاد کرد و گفت: این طرح که از زمان آغاز آن 15 سال می‌گذرد، همچنان در انتظار تحقق وعده‌های مسئولان ذی‌ربط است.

    وی با تصریح اینکه در مدت 15 سال عمر این طرح تنها 18 کیلومتر از آن احداث شده است، گفت: کمربندی فوق هنوز با گذشت این زمان طولانی نتوانسته به شبکه راه‌های شهر کرمانشاه متصل شود.

    عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه بیان داشت: مسئولان و مدیران فنی و عمرانی استان و مرتبط با این موضوع باید در این خصوص پاسخگو باشند.

    احسانی اشاره‌ای به مشکلات کمربندی غربی فعلی شهر کرمانشاه داشت و متذکر شد: این کمربند در گذشته خارج از شهر بود، اما با گسترش شهر امروز در بافت داخلی کرمانشاه قرار گرفت و با نام بلوار جانبازان شناخته می‌شود.

    وی افزود: روزانه هزاران وسیله نقلیه برون‌شهری از این بلوار تردد دارند و حوادث ناگوار و تصادفات فراوانی را برای شهروندان رقم می‌زنند.

    عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه بیان داشت: مسئولان مشخص کنند که تکمیل این بزرگراه وظیفه چه نهادی است، اگر وظیفه شورا و شهرداری است پس باید در بودجه سالانه شهرداری برای آن اعتباراتی لحاظ کنند.

    احسانی گفت: تا کی باید شاهد تردد کامیون‌های سنگین، تریلرها و تانکرهای سوخت از بلواری قرار گرفته در دل شهر با این همه رفت و آمد باشیم؛ ترددهایی که آلودگی صوتی و هوایی، تصادفات و استهلاک جاده را در پی دارد.

    وی با بیان اینکه ادارات راه و ترابری سابق و راه و شهرسازی فعلی تاکنون هیچ اقدامی برای آسفالت این بلوار انجام نداده‌اند، اضافه کرد: باید مشخص شود که ساماندهی این وضعیت برعهده کیست.

    عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه کمبود اعتبار را مشکل اصلی تکمیل این بزرگراه عنوان کرد و گفت: زمانی که در سال‌های گذشته برای پیگیری این بزرگراه با مسئولان مربوط صحبت می‌کردیم، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این بزرگراه را پنج میلیارد تومان اعلام کردند.

    احسانی تصریح کرد: چرا دولت‌های قبلی و فعلی اعتبار پنج میلیارد تومانی این پروژه را تامین نکرده و نمی‌کنند تا با راه‌اندازی آن بخشی از مشکلات این کلان‌شهر را رفع کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو