فونیکسریمکسبهتام

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام کرد

اخذ عوارضی عبور از آزادراه مرزن‌آباد-چالوس همزمان با عملیات عمرانی

بومی‌ها پرداخت نکنند

عصر خودرو : عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه هم‌اکنون عملیات نصب گالری در آزادراه مرزن‌آباد-چالوس در حال انجام است گفت: از سه روز پیش اخذ عوارضی عبور خودرو از این آزادراه بدون اطلاع‌رسانی قبلی و رسمی از سوی وزارت راه آغاز شد.

اخذ عوارضی عبور از آزادراه مرزن‌آباد-چالوس همزمان با عملیات عمرانی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، قاسم احمدی لاشکی در خصوص قطعه چهارم آزادراه تهران – شمال و اخذ عوارضی از این آزادراه اظهار داشت:‌ از حدود سه روز پیش اخذ عوارضی بابت عبور خودرو از آزادراه مرزن‌آباد – چالوس بدون هیچ اطلاع‌رسانی قبلی و رسمی از سوی وزارت راه و شهرسازی آغاز شد.

    وی ادامه داد: در حال حاضر عملیات نصب گالری‌ها در قطعه چهارم آزادراه تهران – شمال در حال انجام است اما جاده همزمان با عملیات عمرانی زیر بار عبور ترافیک رفته است و با این وجود بابت عبور خودروها عوارضی دریافت می‌شود.

    این نماینده مجلس گفت: در تابلویی که در ورودی آزادراه مرزن‌آباد-چالوس و قسمت اخذ عوارضی نصب شده است، نرخ عوارض ‌عبور خودرو سواری‌ سه هزار تومان،‌ مینی‌بوس و وانت‌‌ شش هزار تومان و‌ اتوبوس 9 هزار تومان اعلام شده است.

    نماینده مردم نوشهر و چالوس و کلاردشت تأکید کرد: عوارض باید از کسانی دریافت شود که بومی این منطقه نیستند؛ مردم منطقه بابت عبور از این مسیر 20 کیلومتری باید روزانه شش هزار تومان (3 هزار تومان رفت، 3 هزار تومان برگشت) پرداخت کنند؛ یک کارمند ساکن در مرزن‌آباد و شاغل در چالوس برای عبور از این مسیر باید روزانه 6 هزار تومان پرداختی داشته باشد.

    احمدی لاشکی افزود: مردم بومی این منطقه نظیر مرزن‌آباد، کلاردشت و کجور مشکلات یک طرفه شدن این مسیر در تعطیلات و پایان هفته و گرانی‌های منطقه را تحمل می‌کنند بنابراین باید تمهیداتی برای آنها اندیشیده شود.

    وی گفت: به وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد داده‌ایم از بومیان اطراف آزادراه عوارضی دریافت نشود در واقع برای خودروهای دارای پلاک ( ایران 72 ص) و (ایران 72 ن)، معافیت عوارضی صادر شود و رقمی از آنها دریافت نکنند.

    احمدی لاشکی تأکید کرد: به عنوان نماینده مردم نوشهر و چالوس اعلام می‌کنم که بومی‌ها حق ندارند عوارض عبور از این آزادراه بپردازند و مسئولیت این عدم پرداخت بر عهده وزارت راه و شهرسازی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو