فونیکسریمکسبهتام

اجرای طرح ضربتی نظارت تاکسی‌ها درهفته اول مهرماه

رونمایی از برچسب جدید سرویس مدارس

عصر خودرو : مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران شرایط آموزش رانندگان سرویس مدارس را تشریح کرد.

رونمایی از برچسب جدید سرویس مدارس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، میثم مظفر صبح امروز در آیین رونمایی از برچسب سرویس مدرسه با تشریح ویژگی‌های رانندگان مجاز سرویس مدارس گفت: داشتن حداقل سن 23 سال تمام و تاهل جزو ویژگی‌های این رانندگان است.

    وی با بیان اینکه عدم سوءسابقه کیفری و دارا بودن سلامت جسمانی و روانی از ویژگی‌های رانندگان سرویس مدارس است، افزود: برای خودروی این افراد نیز داشتن بیمه‌نامه شخص ثالث، بیمه بدنه، معاینه فنی و بیمه سرنشین الزامی است.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تفاهم‌نامه منعقد شده فی‌مابین آموزش وپرورش شهر تهران و سازمان تاکسیرانی، مدارس باید از رانندگان سرویس‌مدارسی بهره‌مند شوند که از سوی سازمان تاکسیرانی تایید صلاحیت شده‌اند، ادامه داد: در ابتدا پیمانکاران از طریق مدارس انتخاب و به شرکت‌های خصوصی در حوزه تاکسی معرفی می‌شوند و پس از تایید صلاحیت افراد، این رانندگان به صورت سیستماتیک برچسب مدرسه دریافت می‌کنند.

    مظفر با بیان اینکه رانندگان تاکسی ملزم به گذراندن دوره‌های آموزشی در سه سرفصل اخلاق حرفه‌ای، روانشناسی ترافیک و آشنایی با مقررات راهنمایی و رانندگی هستند، گفت: پس از آن برچسب سرویس مدارس به آنها تحویل داده خواهد شد.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه در هفته اول مهرماه نیز طرح ضربتی کنترل و نظارت تاکسی‌ها توسط گشت‌های تاکسیرانی و پلیس انجام می‌شود، گفت: امیدواریم تجربه موفق سال گذشته مجددا تکرار شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط