فونیکسریمکسبهتام

قائم مقام سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خبر داد:

برنامه‌ریزی برای کاهش بار ترافیک در هسته مرکزی پایتخت

عصر خودرو: قائم مقام سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام این که مهم‌ترین مأموریت مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل عمومی، جابه‌جایی آسان، ایمن، راحت و روان شهروندان در سطح شهر است، گفت: بر این اساس، برنامه‌ریزی‌های دقیقی در بخش‌های مختلف ناوگان حمل و نقل شهری از جمله اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مترو که جابه‌جایی‌های درون شهری را انجام می‌دهند، به عمل آمده است.

برنامه‌ریزی برای کاهش بار ترافیک در هسته مرکزی پایتخت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مهندس پوریا محمدیان افزود: به عنوان نمونه، ناهماهنگی‌های گذشته در حوزه سرویس مدارس با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده کمتر به چشم می‌خورد و لجام‌گسیختگی‌های این حوزه که ضریبی از آسیب‌های فیزیکی و اجتماعی را برای دانش‌آموزان به دنبال داشت، با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده به حداقل میزان ممکن کاهش پیدا کرده است.

    وی با اشاره به این که با توجه به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و هماهنگی‌های انجام شده بین بخش‌های مختلف، رانندگان سرویس مدارس افرادی شناسنامه دار و مورد تأیید هستند، اظهار کرد: نه تنها صلاحیت فردی رانندگان از نظر اخلاقی و حرفه‌ای مورد بررسی قرار می گیرد، بلکه صلاحیت‌ فنی خودروی سرویس مدارس از نظر استاندارد و کیفیت نیز بررسی می‌شود.

    مهندس محمدیان با بیان این که مدیریت شهری تلاش می‌کند تا روز به روز کیفیت ناوگان حمل و نقل عمومی را ارتقاء داده و بر ارتقای کیفی و نحوه خدمات‌رسانی ناوگان نظارت نماید، تصریح کرد: البته به همین موضوع اکتفا نکرده‌ و از سال گذشته سعی کرده‌ایم تا به مباحث آموزشی و فرهنگی در حوزه ترافیک نیز ورود پیدا کنیم.

    وی با اشاره به این که به این منظور در قالب کمپین «آسمان آبی – زمین پاک»، پروژه «خط سفید» و حرکت بین خطوط را مورد توجه قرار داده ا  یم، اظهار کرد: این پروژه با هدف ارتقای نظم و انضباط در ترافیک شهر در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور، در حال حاضر 80 هزار راننده تاکسی مشغول گذراندن دوره‌های آموزشی مرتبط هستند.

    مهندس محمدیان با بیان این که رانندگان آموزش دیده که به عنوان پیشتازان «خط سفید» در سطح شهر فعالیت می کنند، می‌توانند نسبت به ایجاد نظم و انضباط اقدام نمایند، تصریح کرد: امیدواریم با برقراری نظم و انضباط در ترافیک شهر، شاهد ثبات نسبی در جریان رفت و آمدهای شهری باشیم.

    قائم مقام سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان در خصوص ساماندهی ترافیک هم‌زمان با آغاز سال جدید تحصیلی ابراز امیدواری نمود و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی مدیریت شهری و با همکاری     سازمان های ذیربط از جمله پلیس، انتظار داریم به زودی شاهد کاهش بار ترافیک در هسته مرکزی پایتخت باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو