فونیکسریمکسبهتام

۶۳نفر در طرح برخورد با کاروان‌های عروسی دستگیر شدند

عصر خودرو- فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح برخورد با کاروان‌های عروسی در شهر اصفهان گفت:در هفته گذشته با اجرای این طرح ۶۳ نفر دستگیر و ۲۲ خودرو توقیف شد.

۶۳نفر در طرح برخورد با کاروان‌های عروسی دستگیر شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخورو» به نقل از مهر، سردار عبدالرضا آقاخانی پیش از ظهر یکشنبه، در جمع خبرنگاران و در آئین تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به تعامل خوب رسانه‌ها با نیروی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: خبرنگاران دیده‌بان جامعه هستند و با بصیرتی که دارند افکار عمومی را شکل‌دهی کرده و نقش بسزایی در این راستا در جامعه دارند.

    وی با تاکید بر اینکه امنیت در دو بعد سخت افزاری و نرم افزاری باید مور توجه باشد، افزود: در این راستا رسانه‌ها بهترین نقش نرم افزاری را در ارتقای امنیت در جامعه بر عهده دارند.

    فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه با اشاره به فرهنگ هر جامعه سرمایه اجتماعی آن جامعه است، بیان داشت: رسانه‌‌ها سفیران فرهنگ هستند و تنها از دریچه فرهنگ است که می‌توان اجرای قانون را در جامعه نهادینه کرد.

    وی در ادامه با تاکید بر نقش رسانه‌‌ها در تسهیل عملیات‌های نیروی انتظامی افزود: از این رو استفاده از ظرفیت خبرنگاران در بدنه نیروی انتظامی استان اصفهان در دستور کار قرار دارد و تاکنون تعدادی از خبرنگاران استان در این طرح مشارکت داشته‌اند.

    سردار آقاخانی در ادامه و در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص ایجاد فضای امن در سطح شهر اظهار داشت: از این رو با اجرای طرح‌های امنیتی در پارک‌های اصفهان با کاهش 36 درصدی انواع جرایم در سال گذشته و با کاهش 80 درصدی جرایم در 4 ماه نخست امسال روبرو بوده‌ایم.

    وی در خصوص فعالیت یگان ویژه نیروی انتظامی نیز اظهار داشت: این یگان تنها در مواقع اضطراری و برای جرایم خاص و با دستور فرمانده انتظامی هر استان یا با مصوبه شورای تامین وارد میدان می‌شود.

    فرمانده انتظامی استان اصفهان به اجرای عملیات محله محور در سطح شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: از این رو هر روز در محلات اصفهان عملیات اجرایی شده که با کاهش 34 درصدی جرایم در اصفهان روبرو بوده‌ایم.

    وی همچنین به افزایش کشفیات مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اشاره کرد و افزود: بر این اساس از آغاز سال جاری تاکنون 14 تن مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

    سردار آقاخانی با اشاره به اجرای طرح برخورد با کاروان‌های عروسی در شهر اصفهان ابراز داشت: در هفته گذشته با اجرای طرح برخورد با کاروان‌های عروسی 63 نفر دستگیر و 22 خودرو توقیف شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو