فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:

ایمن سازی نقاط حادثه خیز گلپایگان در اولویت های راه و شهرسازی است

عصر خودرو : مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ایمن سازی نقاط حادثه خیز شهرستان گلپایگان در دستور کار اداره راه و شهرسازی استان اصفهان قرار دارد.

ایمن سازی نقاط حادثه خیز گلپایگان در اولویت های راه و شهرسازی است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، حجت الله غلامی عصر پنج شنبه در حاشیه بازدید از راه های مواصلاتی و عبوری شهرستان گلپایگان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گلپایگان در محل فرمانداری اظهار داشت: امروز طی بازدیدی که از محورهای اصلی و ارتباطی شهرستان گلپایگان با دیگر شهرستان ها صورت گرفت یکی از محورهای مد نظر که پیگیر افتتاح و بهره برداری از آن هستیم، محور موته - گلپایگان است که عملیات احداث باند دوم آن از سال های گذشته شروع و بخش عمده ای از مسیر به اتمام رسیده و در حال بهره برداری است.

    وی افزود: حدود 14 کیلومتر از این مسیر 46 کیلومتری باقی مانده که در حال بررسی اتمام و بهره برداری آن تا دهه فجر سال جاری هستیم.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: یکی دیگر از محورهای مورد بازدید محور گلپایگان - خمین بود که بخش عمده ای از عملیات دوبانده آن انجام شده و حدود یک کیلومتر از مسیر در قسمت ورودی به شهر گلپایگان به لحاظ وجود مشکلی باقی مانده و امید است تا دو الی سه ماه آینده این پروژه تکمیل و مورد بهره برداری نیز قرار گیرد.

    غلامی به انجام عملیات روکش آسفالت محور تیکن - دهق - علویجه اشاره کرد و افزود: روکش آسفالت این محور به طول 10 کیلومتر باقی مانده که امیدواریم تا پایان سال این پروژه نیز به اتمام برسد.

    وی به مسکن مهر شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: در ارتباط با مسکن مهر به طور کلی بخشی که مرتبط به بنیاد مسکن است با تفاهم نامه و هماهنگی های انجام گرفته، باقی مانده عملیات که فراتر از اعتبارات پیش بینی شده است، مقرر شد تأمین اعتبارات آن از محل بودجه راه و شهرسازی به صورت نقدی و ملکی تا پایان سال انجام شود.

    وی ادامه داد: در ارتباط با مسکن مهر شهر گلپایگان نیز با توجه به اینکه اتحادیه مسکن مهر با استفاده از تسهیلات بانکی و خودیاری اعضا پروژه را پیش برده اند، لذا مقرر شد بخشی از عملیات آماده سازی باقی مانده با تأمین اعتبارات مورد نیاز آن از سوی راه و شهرسازی به شهرداری ها تحویل تا اتمام و آماده سازی فضای سبز آن از سوی شهرسازی صورت گیرد.

    غلامی به احداث زیرگذر در دو محور مهم شهرستان که حوادث ترافیکی فراوانی در پی دارد اشاره کرد و افزود: اداره راه و شهرسازی متعهد شد در صورت آزادسازی محور از سوی دهیاری ها عملیات احداث پل زیرگذر به عنوان اولین گام با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال انجام و محور دوم نیز در سال آینده با توجه به اعتبارات صورت پذیرد.

    وی در راستای بحث تعریض و تأمین بیس مورد نیاز جاده محوری گلشهر یادآور شد: تأمین اعتبار آماده سازی این محور با توجه به بیشترین حجم ترافیک عبوری خودروهای سنگین از سوی راه و شهرسازی و عملیات تسطیح به وسیله شهرداری گلشهر ظرف دو یا سه ماه آینده صورت گیرد.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در پایان تاکید کرد: طرح هندسی پنج راه شرکت زراعی نیز با توجه به تأیید کمیته فنی این طرح به صورت همسطح با احداث میدان بزرگ بیضی شکل از دو ماه آینده عملیات احداث آن انجام خواهد گرفت و ایمن سازی نقاط حادثه خیز شهرستان نیز در دستور کار اداره راه و شهرسازی استان قرار دارد.

    در ادامه حسین فراست فرماندار شهرستان گلپایگان نیز اظهار داشت: امید است مصوبات انجام گرفته در بازدید و تشکیل جلسه امروز بتواند معضلات مورد نظر را مرتفع کند.

    در ادامه سید محمدحسین میرمحمدی نماینده شهرستان در مجلس با بیان اینکه طی بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان و نشست با مسئولان تصمیمات مهم و مورد توجهی گرفته شد، افزود: امیدواریم با تلاش هایی که در این راستا انجام می گیرد مطالبات مردم گلپایگان در حوزه راه و مسکن مهر که دو مسئله جدی است، مرتفع شود.

    وی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی به ویژه در ادارات کل تمام تلاش و همّ و غمشان بر این است که امور حمل و نقل و مشکلات مسکن رفع شود که در این راستا نشست امروز نیز به نتایج و تصمیم گیری های خوبی منجر شد.

    میرمحمدی با اشاره به اینکه با پیگیری های مسئولان شهرستان مشکلات مرتبط با امور راه و مسکن مهر تا پایان سال در شهرستان گلپایگان نتایج مطلوبی داشته باشد، تصریح کرد: انتظار داریم تصمیمات گرفته شده در این جلسه و بقیه مواردی که در درازمدت صورت خواهد گرفت در راستای خدمات رسانی به مردم در دولت تدبیر و امید به سرانجام رسد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو