فونیکسریمکسبهتام

به دلیل ناهماهنگی‌های انجام شده

مسابقه اتومبیلرانی در اردبیل لغو شد

عصر خودرو : در حالی که قرار بود صبح امروز مسابقه اتومبیلرانی اردبیل با حضور تعدادی از فعالان این رشته ورزشی در اردبیل برگزار شود به دلیل ناهماهنگی مسئولان در برنامه‌ریزی‌های لازم برای مدیریت ترافیک محل برگزاری این مسابقه لغو شد.

مسابقه اتومبیلرانی در اردبیل لغو شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتور‌سواری استان اردبیل با بیان اینکه مسابقات اتومبیلرانی به دلیل ناهماهنگی‌های انجام شده در آخرین لحظات لغو شد و پلیس زیر‌بار مسدود شدن قسمتی از بزرگراه ولایت نرفت، اظهار کرد: ما از دو هفته پیش هماهنگی‌ها و رایزنی‌هایمان را انجام داده بودیم ولی معلوم نیست که در این بین چگونه مسئولان پلیس راهور مدعی انجام نشدن مکاتبات از طریق ورزش و جوانان هستند.

    عزیزه با بیان اینکه این مسابقه قرار بود با حضور جمعی از علاقمندان به اتومبیلرانی از استان‌های ارومیه، تبریز و قزوین برگزار شود، افزود: لغو آن آبروریزی برای این مجموعه بود که قطعاً ما دیگر نمی‌توانیم تدارک چنین رویدادهایی را در استان اردبیل ببینیم.

    وی ادامه داد: بعد از ساعت‌ها پیگیری موضوع بالاخره متوجه نشدیم که به چه دلیلی این مسابقه اتومبیلرانی در بخش عبور از مانع برگزار نشد و ساعت‌ها نیز معطلی در محل برگزاری مسابقه برای شرکت‌کنندگان به وجود آمد که بالاخره با اصرار مسئولان ورزش و جوانان به پلیس راهور معلوم شد به دلیل امکان نداشتن برگزاری مسابقه در یک خیابان ما نتوانستیم این رویداد را برگزار کنیم.

    رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتور‌سواری استان اردبیل یادآور شد: نه تنها ما در این استان پیست اتومبیلرانی نداریم بلکه در برخی از فضاها و خیابان‌های با ترافیک کمتر امکان برگزاری مسابقه را نمی‌دهند در حالی که ما آخرین هماهنگی‌ها را دیروز در جلسه مشترک با مسئولان انجام داده بودیم اما لغو آن اسباب ناراحتی و گله‌مندی همه شرکت‌کنندگان را فراهم کرد.

    تراز مدعی شد به خاطر همین وضعیت نامناسب لغو این مسابقات به احتمال زیاد از سمت ریاست هیئت اتومبیلرانی و موتور‌سواری استعفا خواهد داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو