فونیکسریمکسبهتام

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان خبر داد

راه‌اندازی ۲۴ سایت نظارت تصویری در محورهای گیلان

عصر خودرو : مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان از نصب و راه‌اندازی ۲۴ سایت نظارت تصویری و ۱۳ سایت ثبت تخلف سرعت در نقاط مختلف محورهای این استان خبر داد.

راه‌اندازی ۲۴ سایت نظارت تصویری در محورهای گیلان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، ناصر آل‌محمدی امروز در رشت با اشاره به اینکه گیلان دارای 25 دستگاه تردد شمار نصب شده است، اظهار کرد: در راه‌های گیلان 50 محور رفت و برگشت وجود دارد.

    وی از تردد بالغ بر 77 میلیون و 228 هزار و 861 دستگاه خودرو در راه‌های گیلان در چهار ماه نخست امسال خبر داد و افزود: در این مدت از شش محور ورودی استان بیش از 5 میلیون و 568 هزار وسیله وارد گیلان شدند.

    مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان بیشترین ورودی به استان در مدت مذکور را از طریق محور رامسر‌ ـ چابکسر عنوان کرد و گفت: در این محور بیش از 2 میلیون و 142 هزار وسیله نقلیه وارد گیلان شدند.

    وی محور آزاد راه قزوین‌ ـ لوشان را دومین مسیر پرتردد در مدت مذکور ذکر کرد و افزود: در این محور بالغ بر یک‌میلیون و 761 وارد گیلان شدند.

    آل‌محمدی بیشترین خروجی در چهار ماه نخست امسال را محور لوشان‌ـ‌قزوین با بیش از یک‌میلیون و 676 وسیله نقلیه و محور چابکسر‌ـ‌رامسر با بالغ بر یک‌میلیون و 293 وسیله نقلیه بیان کرد.

    وی با اشاره به اینکه در مدت مذکور میزان تردد در محورهای ورودی گیلان 20 درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: در این مدت تردد در محورهای خروجی استان یک‌درصد کاهش داشته است.

    این مسئول گیلان را دارای شش محور ورودی و خروجی و مرزی خواند و خاطرنشان کرد: گیلان دارای آزاد راه رشت‌ ـ‌ قزوین، جاده قدیم لوشان ‌ـ‌ قزوین، منجیل‌ ـ‌ طارم، چابکسر‌ ـ‌ رامسر، آستارا‌ ـ اردبیل و خلخال‌ ـ‌ اسالم است.

    وی با بیان اینکه اکنون 24 سایت تصویری در محورهای گیلان نصب و راه‌اندازی شده است، یادآور شد: 13 سایت ثبت تخلف سرعت نیز در نقاط مختلف محورهای استان نصب و راه‌اندازی شده است.

    آل‌محمدی همکاری با پلیس راه در زمینه نظارت بر تردد وسایل نقلیه سنگین باربری و برخورد با متخلفان اضافه تناژ را از جمله اقدام‌های دیگر اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان عنوان کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو