فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس امنیت شرق استان تهران خبر داد

دستگیری عوامل به آتش کشیدن یک خودرو در نزاع دسته‌جمعی اوباش

عصر خودرو : رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی ویژه شرق استان تهران از دستگیری اوباش عامل به آتش کشیدن یک خودرو در نزاعی دسته جمعی که در یکی از شهرستان‌های شرق پایتخت رخ داده بود، خبر داد.

دستگیری عوامل به آتش کشیدن یک خودرو در نزاع دسته‌جمعی اوباش
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سرهنگ حسین قاسم‌لویی در تشریح جزئیات دستگیری 9 نفر از عوامل اغتشاش و درگیری دسته‌جمعی که به آتش کشیدن یک دستگاه خودرو در یکی از شهرستان‌های شرق استان تهران رخ داد، اظهار کرد: به دنبال ارسال گزارشی از درگیری و نزاع دسته جمعی در یکی از شهرستان‌های شرق استان تهران که به آتش کشیده شدن یک دستگاه خودرو انجامید، بررسی موضوع به سرعت در دستور کار قرار گرفت.

    رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی ویژه شرق استان تهران گفت: در بررسی‌های اولیه ماموران پلیس امنیت موفق به شناسایی دو عامل اصلی این نزاع شدند و در تحقیقات نخست مشخص شد که به دنبال درگیری و ضرب و جرح این دو، یکی از طرفین درگیری با مراجعه به محل سکونتش و جمع‌آوری تعدادی از اراذل و اوباش محل، به منزل فرد دیگر حمله‌ور شده که پس از درگیری و ضرب و جرح و به آتش کشیدن یک خودرو، از محل متواری شدند.

    وی افزود: در این درگیری دسته‌جمعی و خونین که به آتش کشیدن یک دستگاه خودرو منجر شد، ماموران عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی شرق استان تهران بلافاصله در محل حاضر شده و با سرعت عمل بالای خود، موفق به شناسایی عوامل و دستگیری دو عامل اصلی این نزاع شدند.

    قاسم‌لویی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی شرق استان تهران با دستور قضایی، شناسایی و دستگیری سایر متهمان را در دستور کار خود قرار دادند و همکاران ما در اداره عملیات موفق شدند پس از شناسایی محل اختفای 7 تَن از عوامل درگیر در این نزاع، در عملیاتی ضربتی آنها را دستگیر کنند.

    رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی ویژه شرق استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد 3 نفر از عوامل این نزاع، پیش از این در نزاعی مسلحانه، اقدام به تیراندازی و مجروح کردن 2 نفر کرده بودند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو