فونیکسریمکسبهتام

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان گلستان خبر داد:

گلستان میزبان تور کشوری اتومبیلرانی «صدای پای آب» می شود

عصر خودرو: رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان گلستان از اجرای تور کشوری اتومبیلرانی ایرانگردی با عنوان «صدای پای آب» خبر داد.

گلستان میزبان تور کشوری اتومبیلرانی «صدای پای آب» می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، کامیار عادل درباره طرح تور ایرانگردی اظهار کرد: این تور، با یک دستگاه خودرو و دو دستگاه موتور سنگین و با هدف نهادینه سازی فرهنگ انس و الفت با آب از این ماه ایرانگردی را با گلستان گردی به مدت 20 روز آغاز خواهد کرد.

    عادل افزود: این تور در چهار مرحله تابستان 94، زمستان 94، بهار 95 و پاییز 95 تلاش دارد تا تقریبا کل ایران را با این شعار و هدف بپیماید.

    وی در مورد اعضا بیان کرد: اعضای این تور 4 نفر شامل دو موتور سوار و دو سرنشین خودرو هستند.

    وی به حامیان طرح اشاره و بیان کرد: حامی این طرح که مجوزهای اولیه آن دریافت شده، شرکت «آوای پارسیان کیش» تولید کننده لوازم و محصولات بهداشتی و آرایشی و وارد کننده محصولات حفاظت از موی اچ اس لاین ایتالیا به مدیریت آقای «علی اصغر (سیاوش) وفا» است.

    تلاش کردیم تا صدای پای آب به گوش مردم برسد

    رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان گلستان در مورد علت نامگذاری تور به «صدای پای آب» گفت: ضرورت کمک به توسعه و ترویج درک هر چه بیشتر مفهوم چالش های پیش روی منابع به شدت در معرض تهدید و خطر آب در کشور از سوی عامه مردم باعث شد تا تفکر کاهش آستانه تحریک پذیری جامعه در برابر این مشکل بین ما شکل بگیرد.

    عادل افزود: به این ترتیب ، تلاش کردیم تا زمینه ای فراهم آوریم تا صدای پای آب با وضوح بیشتری به گوش مردم برسد؛ آبی که دارد از دست می رود.

    وی تصریح کرد: در شکل گیری این ایده دو فاکتور بسیار اهمیت داشت؛ نخست از یک واسطه و حامل کمتر استفاده شده بهره ببریم. اتومبیل رانی، یک پدیده جذاب و در عین حال کمتر استفاده شده در کارهای ترویجی اینچنینی است.

    وی به فاکتور دوم اشاره و بیان کرد: ابزار حامل (اتومبیل) مورد استفاده این طرح، از نوع کاملا عادی و مورد استفاده روزانه قشرهای عادی و پایین تر جامعه است و در عین حال، از بنزین به عنوان سوخت استفاده نمی کند.

    یکی از وظایف شرکت ها، تعهدات اجتماعی است

    رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان گلستان در مورد سوخت اصلی اتومبیل گفت: گاز به عنوان سوختی تمیزتر و در عین حال ارزان تر مورد استفاده قرار گرفته است.

    کامیار عادل افزود: خواستیم تا توجه دیگران را به این مساله مهم جلب کنیم که اگرچه استفاده از اتومبیل اجتناب ناپذیر است، با این حال می توان از سوختی پاک برای آن بهره برد.

    عادل اظهار کرد: شرکت ها به عنوان سازمان ها و ارگان هایی که جامعه را تشکیل می دهند وظیفه ای در قبال جامعه خود دارند که یکی از این وظایف مهم، تعهدات اجتماعی و مدنی آنها است.

    وی بیان کرد: تعهد اجتماعی و مدنی بدان معناست که در قبال سود و بهره ای که از فعالیت در جامعه می برند، متقابلا سود و فایده ارزنده ای به جامعه برسانند.

    به گفته وی، این اقدام برای شرکت آوای پارسیان کیش، به دلیل ماهیت کار شرکت، در قالب برگزاری و حمایت از این تور، تجلی یافته است.

    آغاز تور کشوری «صدای پای آب» از گرگان

    رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان گلستان تصریح کرد: از آنجا که فعالیت اصلی شرکت در زمینه بهداشت و آرایش است و این زمینه با حوزه آب بسیار نزدیک است، در تعاملی که با اتاق فکر استان به مدیریت  دکتر کریمی داشتیم، فعالیت ترویجی در بحث آب را بسیار مناسب دانستیم و به نظرمان رسید در این بخش به بهترین شکل ممکن می توانیم وظیفه خود را ایفا کنیم.

    عادل خاطرنشان کرد: البته فدراسیون موتوسواری و اتومبیلرانی کشور و هیئت استان گلستان نیز به عنوان پشتیبان فنی و مجری طرح در فراهم آوردن زمینه اجرای طرح، بسیار موثر بودند.

    وی در مورد زمان برگزاری تور کشوری اظهار کرد: تور کشوری اتومبیلرانی صدای پای آب با هدف ترویج فرهنگ بهینه آب و گرامیداشت محیط زیست، صبح یکشنبه 15 شهریور94 از گرگان آغاز می شود.

    به گفته وی، در نخستین مرحله، این تور با پیمایش شهرها و روستاهای استان گلستان با شهروندان و سمن های فعال در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی ملاقات و گفتگوهایی خواهند داشت.

    رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان گلستان در پایان بیان کرد: مجری این تور، فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران (هیئت استان گلستان) است که با حمایت مالی شرکت پارسیان کیش، پشتیبانی نظری اتاق فکر استان گلستان، پوشش خبری خبرگزاری مهر و حمایت سمن های زیست محیطی استان گلستان، این تور را تا دهه فجر سال 94 ادامه خواهند داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو