فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران:

۱۶ هزار سرویس مدارس تجهیز می‌شود

عصر خودرو : مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید، تهران به ۱۶ هزار سرویس مدارس تجهیز می شود گفت:‌ از این تعداد کم تر از یک سوم این سرویس‌ها، از تاکسی‌ها استفاده شده و ما بقی خودروهای شخصی می باشد.

۱۶ هزار سرویس مدارس تجهیز می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، میثم مظفر در ادامه گفت: سازمان تاکسیرانی به صورت داوطلبانه سازماندهی سرویس مدارس را برعهده گرفته است.

    وی در ادامه همین مطلب خاطرنشان کرد: هر راننده‌ای چه خودرو شخصی و چه تاکسی که متقاضی فعالیت در امر سرویس مدارس است باید با مراجعه به شرکت های خصوصی و بعد از تایید صلاحیت به دانشکده تاکسی رانی مراجعه کند و پس از طی دوره های آموزشی مورد نیاز از جمله مهارت های کنترل خشم ،در آزمون شرکت کند و پس ازکسب نمره قبولی به آن ها برچسب سرویس مدارس داده می شود.

    رییس سازمان تاکسی رانی شهرداری تهران در ادامه گفت:رانندگانی که بدون داشتن برچسب، مبادرت به جابجایی دانش اموزان و سرویس دهی به مدارس می کنند توسط پلیس راهور متوقف و جریمه خواهند شد.

    مظفر از خانواده ها و والدین دانش آموزان خواست که از مدارس، سرویسی که دارای برچسب سرویس مدارس مربوط به سال جدید است را خواستار باشند چرا که این برچسب ها باید به روز و متعلق به سال تحصیلی جدید باشند.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شرایط لازم برای تایید صلاحیت راننده های سرویس مدارس را عدم اعتیاد و نیز متاهل بودن برشمرد و ادامه داد: زنان سرپرست خانوار از شرط متاهل بودن مستثنی هستند اما حداقل سن 23 سال می باشد و کلیه متقاضیان باید از صحت کامل جسمانی و روحی و روانی برخوردار بوده و خودروها نیز باید دارای بیمه عمومی سرنشین و نیز بیمه شخص ثالث و بدنه باشند.

    براساس گزارش سایت شهرداری تهران، وی در پایان نیز در خصوص تعویض تاکسی های فرسوده با تاکسی های جدید با اشاره به تحویل به موقع تاکسی های ثبت نامی اظهار کرد: خوشبختانه اکثر تاکسی های ثبت نامی تحویل داده شده است که بیشتر آن ها پژو405 و نیز سمند EF7 بوده است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو