فونیکسریمکسبهتام

معاون راهداری کشور مطرح کرد:

ضرورت ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

عصر خودرو : معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: با توجه به حجم بالای تردد مسافراز محورهای کرمانشاه، می‌طلبد محورهای آن ایمن واستاندارد بوده و دراین زمینه و حذف نقاط پرحادثه نیز اقدام شود.

ضرورت ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، معاون راهداری و مدیر کل نگهداری راه و ابنیه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به منظور بررسی وضعیت روکش راه‌ها و ایمن سازی هرچه بیشتر، از محورهای ارتباطی استان کرمانشاه بازدید کرد.

    عبدالهاشم حسن نیا در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات راهداران استان کرمانشاه، گفت: باتوجه به انجام عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت در بیشتر راه های استان با اولویت راه های شریانی، بزرگراهی و اصلی و فرعی و انجام عملیاتهای رفع نقاط پرحادثه، وضعیت راه های استان درحد مطلوب است.

    وی افزود: با توجه به حجم بالای ترافیک و تردد مسافرین به کرمانشاه می‌طلبد محورهای این استان همواره ایمن و استاندارد بوده و دراین زمینه با جداسازی لاین‌های رفت و برگشت درمسیرهای پردد و حذف نقاط پرحادثه نیز اقدامات مناسبی صورت گیرد.

    حسن نیا اقدامات ایمن‌سازی محورها را برای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای بسیار مثمرثمر دانست و خاطرنشان کرد: علاوه بر ایمن‌سازی محورها، رعایت قوانین و مقررات از سوی کاربران جاده‌ای نیز می‌تواند عامل مهمی در جهت کاهش سوانح رانندگی باشد.

    در ادامه عبدالله بهادری، مدیرکل راه وشهرسازی استان کرمانشاه نیز درحاشیه این بازدید با اشاره به وجود  394 کیلومتر راه آسفالته با خرابی شدید در سطح استان گفت: از ابتدای سال تاکنون، نسبت به انجام ترمیم و روکش آسفالت بیش از 178کیلومتر از این راه‌ها اقدام شده و انجام این عملیات کماکان تاساماندهی کامل رویه آسفالت راه ها ادامه خواهد داشت.

    بهادری افزود: درسال جاری با استفاده از منابع استانی و سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای، تاکنون اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان جهت ترمیم و روکش آسفالت راه های استان هزینه شده است.

    وی به نقش نیوجرسی در کاهش حوادث راه‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به نقش مهم نیوجرسی در جلوگیری از خروج خودروها از مسیر و کاهش شدت حوادث و تلفات جاده ای، نسبت به تهیه بیش از 24 هزار نیوجرسی جهت نصب در نقاطی که احتمال برخورد رخ به رخ خودروها یا خروج آنها از مسیر وجود داشته در جهت جلوگیری از حوادث و تلفات جاده ای اقدام شده است.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اعتبار هزینه شده این بخش را 13 میلیارد و 275 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: نیوجرسی‌های تهیه شده از دو نوع مفصلی و لولایی بوده و در محورهای بزرگراه کربلا در محدوده کنگاور به اسلام آباد غرب، قصرشیرین، کمربندی کرند غرب و در محورهایی که احتمال برخورد خودروها بصورت رخ به رخ باشد، نصب خواهد شد.

    وی افزود: در جهت کاهش سوانح در محورهای مواصلاتی اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب، بزرگراه میاندوآب و همچنین در راه های روستایی استان از این نیوجرسی‌ها در جهت ایمنی بیشتر کاربران جاده‌ای استفاده خواهد شد.

    در سفر معاون سازمان راهداری به استان همچنین از پروژه‌‌ های لکه‌گیری و روکش بزرگراه کربلا، لکه گیری و روکش محور دوبانده اسلام آبادغرب به حمیل، لکه‌گیری وروکش محور بیستون به سنقر، چهارخطه دردست احداث سنقر به بیستون، نصب نیوجرسی درگردنه حسن آباد و انتهای گردنه پاتاق در روستای حبیبوند، و گردنه بید سرخ، روکش محور کوزران به چهارزبر و کوزران به روانسر وجوانرود، حذف نقاط پرحادثه دردست اقدام سه راهی شهدا و کشتارگاه در نوسود، کمربندی احداث شده دالاهو و کمربندی دردست احداث سنقر بازدید شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو