فونیکسریمکسبهتام

رییس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز:

پیست بین المللی اتومبیلرانی کرج مهرماه افتتاح می‌شود

عصر خودرو: رییس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز از افتتاح پیست بین المللی گرمدره کرج در مهرماه امسال خبر داد.

پیست بین المللی اتومبیلرانی کرج مهرماه افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، اردشیر درویشی اظهار کرد: این پیست ویژه مسابقات آفرود (خودروهای دو دیفرانسیل) خواهد بود و امیدوارم با بهره برداری از آن جایگاه مان در کشور بهبود پیدا کند.

    وی افزود: این پیست مراحل پایانی احداث خود را سپری می کند و تلاش داریم در مهرماه امسال آن را با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری برسانیم.

    درویشی با بیان اینکه در مسابقات کشوری آفرود استان البرز عنوان سوم را کسب کرده است گفت: این رقابت ها روز جمعه گذشته در شهرستان نهاوند به پایان رسید و تیم استان البرز در اولین حضور خود در این مسابقات در تقابل با استان های باسابقه کشور و پس از زنجان و خراسان رضوی در جایگاه سوم قرار گرفت.

    وی ادامه داد: در این رقابت ها البرز با 7 اتومبیلران حضور داشت و در نهایت دو مقام اول و دوم انفرادی مسابقات را از آن خود کرد.

    میزبانی از مسابقات کشوری موتورسواری

    رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری موتورسواری به میزبانی البرز گفت: این رقابت ها در دو بخش کراس و تریل در پیست حصارک کرج برگزار می شود و در تلاشیم میزبانی خوب و شایسته برای این رویداد کشوری باشیم.

    درویشی در ادامه گفت: هیئت اتومبیلرانی استان البرز به واسطه تلاش های موثر خود در جهت توسعه این ورزش مورد تقدیر وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است با این حال آن چنان که مورد انتظار است از سوی استان حمایت نمی شود و امیدوارم این بی مهری ها در قبال ورزشکاران ما روزی به پایان برسد.

    وی در پایان افزود: مجموعه تلاش هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز ایجاد فضایی ایمن برای علاقمندان به این دو رشته ورزشی است و این انتظار را دارد تا مسئولان استانی به یاری اش بیایند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط