فونیکسریمکسبهتام

گلایه معاون شهردار از ناملایمتی‌های دولتی درساخت مترو

ورود ۲۶۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی در آغاز مهر

عصر خودرو : معاون شهردار تهران درآستانه آغاز سال تحصیلی جدید گفت: بین ۲۰۰ تا ۲۶۰ دستگاه اتوبوس درآستانه آغاز سال تحصیلی به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه خواهد شد.

ورود ۲۶۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی در آغاز مهر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سید جعفر تشکری هاشمی در این باره افزود: با اضافه کردن 200 دستگاه اتوبوس های دوکابین که حدودا معادل 400 تا 520 دستگاه اتوبوس تک کابین به شمار می آیند تحول بزرگی در حمل و نقل عمومی درآستانه سال تحصیلی جدید ایجاد می شود.

    وی ادامه داد: همت کارگران، مدیران و پرسنل پرتلاش شرکت واحد اتوبوسرانی و همینطور حمایت خوب شورای اسلامی شهر و شهردار تهران، ما را برآن داشت که توسعه ناوگان اتوبوسرانی را مقدم بر منابع و پروژه های دیگر شهر بدانیم و ناوگان را آماده کنیم.

    وی ادامه داد: این تحول بزرگ همانند پیشرفتی که در گسترس خطوط مترو داشتیم توسط شهرداری تهران و مسوولان مربوطه این سازمان محقق شده است.

    این مقام مسوول در ادامه اظهار کرد: این افزایش ناوگان تنها منحصر به خطوط تندرو نبوده بلکه امکان تردد در خطوط ویژه و حتی محلی و فرامنطقه ای نیز خواهد بود.

    وی در ادامه بیان کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی بلندترین خط متروی تهران به طول 37 کیلومتر به بهره‌برداری خواهد رسید.

    تشکری هاشمی با بیان اینکه خط3مترو در شرایط بسیار سخت احداث و اکنون روزهای پایانی بهره برداری را سپری می کند، تصریح کرد: با شروع سال تحصیلی بخشی از ایستگاه های نیمه شمالی خط 3 مترو به بهره برداری می رسد.

    وی در ادامه این گفت و گو افزود: بلندترین خط مترو پایتخت به طول 37 کیلومتر در شرایط محدودیت های مالی و عدم حمایت های دولتی و از سوی دیگر شرایط سخت تحریم ها و درعین حال مشکلات ساخت و ساز در شهر تهران به زودی بهره برداری می شود.

    براساس گزارش سایت تهران سما، معاون شهردار تهران با بیان اینکه ساخت مترو در تهران با ناملایمتی های دولتی همچنان ادامه یافته است، یادآورشد: متاسفانه ناملایمتی ها در این دو سال اخیر در دولت یازدهم نیز شامل حال مترو تهران شده است و هنوز منبع مالی مناسبی برای ساخت مترو نداریم. تنها از طریق منابع مردمی و همت مدیریت شهری، گسترش حمل ونقل ریلی در شهر تهران با جدیت ادامه دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو