فونیکسریمکسبهتام

همزمان با دور پایانی سفرهای تابستانی صورت می گیرد؛

استقرار گشت‌ های نامحسوس در محورهای حادثه خیز استان کرمانشاه

عصر خودرو : فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با آغاز دور پایانی سفرهای تابستانه، گشت‌های نامحسوس پلیس در تمام محورها و به صورت ویژه در محورهای حادثه‌خیز استان مستقر خواهند شد.

استقرار گشت‌ های نامحسوس در محورهای حادثه خیز استان کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ محمد مرادی اظهار داشت: خوشبخاته در 5 ماهه نخست امسال با کاهش 14 درصدی تلفات جاده‌ای در راه‌های استان کرمانشاه مواجه بودیم و با آغاز دور پایانی سفرهای تابستانه نیز تدابیر منسجم برای برقراری نظم ترافیکی در راه‌های استان و مقابله با رفتارهای پر خطر رانندگان اتخاذ شده است.

    وی شهریور را حادثه‌سازترین ماه سال عنوان کرد و گفت: با تدابیر اندیشیده شده تعداد 20 دستگاه گشت نامحسوس برای کنترل راه‌های استان به تعداد گشت‌های نامحسوس اضدافه شده  و بیش از 100 نیروی گشتی نیز در برای کنترل راه‌ها در روزهای پایانی تعطیلات تابستانه نیز اضافه شدند.

    فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه افزود: رصد کلیه رفتارهای پرخطر رانندگان در محورهای مواصلاتی استان در دستور کار جدید پلیس راه قرار دارد و نیز ازمحورهای دارای موانع و حادثه‌ساز لیستی تهیه و در اختیار راه و شهرسازی قرار دادیم.

    سرهنگ مرادی با اشاره به استقرار دوربین‌های سیار پلیس راه در تمام محورهای سطح استان کرمانشاه افزود: گشت نامحسوس پلیس در برخورد با رانندگان متخلف به ویژه در سرعت‌های غیرمجاز اغماض نخواهد کرد.

    وی محورهای کرمانشاه- قصرشیرین، اسلام آباد غرب- پل دختر و محور کرمانشاه به کامیاران را به ترتیب حادثه سازترین محورهای استان کرمانشاه نام برد و گفت: در این مسیرها به دلیل دو طرفه بودن جاده عمدتا شاهد وقوع حوادث تاسف‌بار هستیم.

    فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه تاکید کرد: در این ایام گشت‌های نامحسوس پلیس راه استان کرمانشاه در 3 محور حادثه‌ساز یاد شده تمام رفتارهای رانندگان متخلف را رصد خواهند کرد.

    وی عامل 38 درصد وقوع تصادافات در راه‌های استان کرمانشاه  را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه عنوان کرد و گفت: سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ نیز در وقوع تصادفات بسیار چشمگیرند.

    سرهنگ مرادی در ادامه نصب بنرهای مقررات ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه را از دیگر تدابیر پلیس برای ایام پایانی سفرهای تابستانه یاد کرد و گفت: خودروی رانندگان حادثه‌ساز در راه‌های استان کرمانشاه به مدت 3 روز توقیف خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو