فونیکسریمکسبهتام

فرمانده پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری خبر داد

کاش ۱۰ درصدی تصادفات در چهارمحال و بختیاری

عصر خودرو : فرمانده پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری از کاهش ۱۰ درصدی تصادفات در پنج ماهه نخست سال جاری در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

کاش ۱۰ درصدی تصادفات در چهارمحال و بختیاری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس  ، حمزه رفیعی ظهر امروز در کمیته حمل و نقل استان چارمحال و بختیاری اظهار کرد: در پنج ماهه اول سال 94 نسبت به مدت مشابه در سال 93 برخورد با تخلفات 12 درصد رشد، کاهش تعداد فوت شدگان 20 درصد، تعداد تصادفات 10 درصد کاهش، صدور تعداد برگ جریمه 15 درصد افزایش، اعمال قانون 13 درصد افزایش و برخورد با تخلفات 12 درصد رشد را نشان می‌دهد. 

    وی به اعزام مردم جهت دیدار با مقام معظم رهبری در چهارشنبه هفته گذشته اشاره کرد و ادامه داد: در جریان این اعزام نیروی انتظامی اکیپ‌هایی را جهت اسکورت و همراهی با کاروان اعزام کرد.

    این مسئول در ادامه افزود: برخورد جدی با سرعت، سبقت، عدم بستن کمربند ایمنی مخصوصا برای سرنشینان عقب، نقص فنی و... در دستور کار پلیس راهور است و با هرگونه بی‌قانونی در این زمینه به شدت برخورد می‌کند.

    فرمانده پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری گفت: در حادثه‌های رانندگی منجر به جرح یا فوت بیشترین آسیب‌ها یا مرگ و میرها مربوط به سرنشینان عقب خودرو است که از کمربند ایمنی استفاده نکرده‌اند و لذا باید اهمیت استفاده از کمربند ایمنی را بهتر درک کنیم و همیشه استفاده از آن‌را بعد از سوارشدن خودرو در دستور کار قرار دهیم.

    وی تصریح کرد: با توجه به آب و هوای مطلوب استان چهارمحال و بختیاری و سفر مسافران و گردشگران از نقاط مختلف کشور به این استان بار ترافیکی محورهای ارتباطی این استان در برخی از مقاطع زمانی سنگین می‌شود لذا به همه رانندگان محترم توصیه می‌کنم با حداقل سرعت مجاز و رعایت تمامی قوانین راهنمایی و رانندگی به مسیر خود در محورهای ارتباطی این استان ادامه دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط