فونیکسریمکسبهتام

قتل راننده نیسان وانت در دعوا برای رد شدن از زیرگذر راه‌آهن

عصر خودرو: معمای مرگ راننده نیسان که روز گذشته در بیمارستان ضیاییان تهران جان باخت با شناسایی و دستگیری عامل جنایت رمزگشایی شد.

قتل راننده نیسان وانت در دعوا برای رد شدن از زیرگذر راه‌آهن
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل ازخبرآنلاین، بر اساس آنچه که از اظهارات متهم 20 ساله پرونده به دست آمده این جنایت در پی راه ندادن دو وسیله موتوری به یکیگر به وقوع پیوسته است.
    بر اساس این گزارش، ساعت 11 دوشنبه شب گذشته بود که تلفن قاضی کشیک قتل به صدا در آمد. شخصی که آن سوی خط بود خبر از فوت مشکوک مردی می داد که از طریق اورژانس به بیمارستان ضیاییان منتقل شده است و مشخص نیست چه کسی اورژانس را خبردار کرده است.

    با اعلام خبر این فوت مشکوک به قاضی مجتبی حسین پور بازپرس شعبه 5 دادسرای ناحیه 27 تهران به دستور وی تیمی از کارآگاهان اداره دهم مامور رسیدگی به این پرونده شدند و جسد وی نیز برای بررسی دقیق علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.

    بررسی های اولیه از جسد این مرد آثار کبودی بر روی پهلوهای او را نشان می داد که احتمال ضربه و خونریزی داخلی را قوت می بخشد.

    همسر این مرد نیز در بازجویی ها به ماموران گفت: شوهر من راننده وانت است. شب به من زنگ زد و گفت تا یک ربع دیگر به خانه می آید اما هر چه گذشت دیدیم خبری از او نیست و مدام نگران تر می شدیم تا اینکه از بیمارستان زنگ زدند و گفتند که شوهرم به بیمارستان آورده شده است.

    همچنین مشخص شد که اورژانس این شخص را از یکی از زیرگذرهای حوالی میدان راه آهن به بیمارستان منتقل کرده اما معلوم نیست که چه کسی اورژانس را خبر کرده است. هم چنین خودروی وانت متعلق به این مرد نیز گم شده است.

    تحقیقات ماموران برای رمزگشایی از این پرونده ادامه داشت تا اینکه مشخص شد خودروی وانت متعلق به مقتول در کلانتری 161 ابوذر توقیف شده است. با کشف این سرنخ و پیگیری کارآگاهان پلیس از ماموران کلانتری مشخص شد روز گذشته جوانی به نام مهرداد 20 ساله که در یک نزاع خیابانی شرکت کرده به همراه موتورش و یک دستگاه خودروی وانتنیسان به این کلانتری منتقل شده است.

    مهرداد در همان بازجویی های اولیه ضمن اعتراف به قتل حمید، درباره شب حادثه به ماموران گفت: داشتم در یکی از زیرگذرهای سمت راه آهن می رفتم همان موقع یک پیکان وانت هم وارد زبرگذر شد اما به من راه نداد هر کاری که کردم نتوانستم از او راه بگیرم و به همین خاطر من هم لج کردم و به او راه ندادم. بعد از آن عصبانی شدم و از موتور پیاده شده و یک ضربه مشت به راننده نیسان زدم.

    او ادامه داد: راننده نیسان هم عصبانی شد و از ماشین پیاده شد و با هم در گیر شدیم . همان موقع خودروی او که درحالت خلاص بود به سمت عقب حرکت کرد. او هم دوید تا خودرو اش را متوقف کند در همین حین مابین خودروی خودش و پژویی که پشت سر ماشینش بود گیر کرد و من هم که هنوز عصبانی بودم سمتش رفتم و چند ضربه دیگر هم به او زدم. همان موقع مردمی که آنجا جمع شده بودند به پلیس زنگ زدند و ماموران کلانتری آمدند و مرا بردند. راننده نیسان هم با اورژانس به بیمارستان منتقل شد و من بعدا فهمیدم که او در بیمارستان فوت کرده است.

    با ثبت اظهارات متهم و به دستور قاضی مجتبی حسین پور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه امورجنایی تهران پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در حال رسیدگی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو