فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور ناجا عنوان کرد:

آمادگی پلیس برای بازگشایی مدارس

توصیه به والدین دانش آموزان

عصر خودرو : رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به ممنوعیت هرگونه عملیات عمرانی در درون شهرها تا ۱۵ مهر ماه گفت: خانواده‌ها از بکارگیری سرویس‌های مدارس فاقد برچسب ساماندهی خودداری کنند.

آمادگی پلیس برای بازگشایی مدارس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سردار تقی مهری در آستانه بازگشایی مدارس با اشاره به آمادگی کامل پلیس راهور ناجا برای بازگشایی مدارس گفت: در این خصوص جلسات مشترکی با مسوولان آموزش و پرورش و شهرداری‌ها برگزار شده است تا برای بازگشایی مدارس همه بخش‌ها در آمادگی کامل قرار گیرند.

    وی به سرویس‌های مدارس اشاره کرد و گفت: برابر توافق صورت گرفته تمامی سرویس‌های مدارس باید مجهز به برچسب مخصوص سرویس مدرسه باشند.

    رئیس پلیس راهور ناجا افزود: بر این اساس بیمه خودرو، معاینه فنی معتبر، صلاحیت راننده و تخلفات وی در کنار صلاحیت عمومی رانندگان سرویس‌های مدارس کنترل شده و پس از آن نسبت به صدور برچسب سرویس مدرسه برای آنها اقدام می‌شود.

    وی با اشاره به پیش‌بینی ترافیک پرحجم در هفته نخست مهر ماه گفت: با توجه به پیش‌بینی افزایش بار ترافیک کلانشهرها همزمان با بازگشایی مدارس ضروری است خانواده‌ها حتما از توقف‌های دوبله و چند ردیفه در مقابل مدارس به طور جدی خودداری کنند.

    رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به این که برابر تدابیر ابلاغی خط کشی‌های اطراف مدارس، نصب تابلوهای هشدار دهنده و ایمن‌سازی اطراف محوطه مدارس برای تردد آسان دانش‌آموزان از سوی شهرداری‌ها صورت گرفته است افزود: در عین حال رانندگان باید حتما در اطراف مدارس با احتیاط کامل تردد کرده و حتما به تابلوهای هشدار دهنده توجه لازم را داشته باشند.

    وی به جایگاه قانونی پلیس‌های مدرسه اشاره کرد و گفت: این پلیس‌ها برابر قانون مجهز به پرچم هستند و دانش آموزان را برای عبور از خیابان همراهی می‌کنند و بر اساس قانون رانندگانی که به فرمان ایست پلیس مدرسه توجه نکنند اعمال قانون می‌شوند.

    سردار مهری از همیاران پلیس نیز خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با حفظ احترام تخلفات پدر و مادرها را به آنها تذکر دهند.

    وی با اشاره به مسوولیت خطیر رانندگان سرویس‌های مدارس تاکید کرد: این دسته از رانندگان الگویی برای دانش‌آموزان هستند لذا باید حتما ضمن بستن کمربند ایمنی و رعایت تمامی قوانین و مقررات رانندگی از سوار کردن بیش از ظرفیت مسافر خودداری کنند و قطعا ماموران پلیس در صورت مشاهده این تخلف با رانندگان متخلف برخورد می‌کنند.

    رئیس پلیس راهور ناجا در پایان از والدین دانش‌آموزان نیز خواست طی روزهای باقی مانده تا بازگشایی مدارس حتما ضمن شناسایی مسیر رفت و آمد فرزندانشان به مدارس نسبت به شناسایی سرویس مدرسه آنها اقدام کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو