فونیکسریمکسبهتام

پیست جدید اتومبیل رانی و موتور کراس افتتاح شد

عصر خودرو- افتتاح پیست جدید اتومبیل رانی و موتور کراس در هفت باغ کرمان، برپایی مراسم غبار روبی گلزار شهدا و بهسازی بلوار ۲۲ بهمن از جمله اخبار شهرداری کرمان است.

پیست جدید اتومبیل رانی و موتور کراس افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، پیست جدید اتومبیلرانی و موتور کراس همزمان با برپایی مسابقات قهرمانی استان دودیفرنسیل و ایندرو در هفت باغ کرمان برپا شد.

    رئیس هیات اتومبیلرانی و موتور سواری استان کرمان در حاشیه برپایی این مراسم که با حضور محمودی نیا مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان و سیاوشی مدیر عامل شرکت عمران علوی برگزار شد، با بیان اینکه پیست جدید با همراهی هفت باغ علوی، شهرداری و هیئت اتومبیلرانی و موتور سواری راه اندازی شده است، افزود: زمین در نظر گرفته شده 10 هکتار است که دو هزار و 800 متر طول این پیست است.

    وی اظهار داشت: در این دور از مسابقات سه کلاس در بخش اتومبیل رانی برگزار شد که علاقه مندانی از  شهرستان های کرمان، بم، جیرفت، شهربابک، رفسنجان، بردسیر و سیرجان حضور یافتند.

    وی با بیان اینکه سه هدف اصلی در این هیئت در حال پیگیری است، تعیین رئیس هیئت اتومبیلرانی در کلیه شهرستان ها و راه اندازی  هیئت اتومبیلرانی بانوان و تعیین نایب رئیس بانوان را یکی از اهداف این هیئت عنوان کرد که خوشبختانه انجام طی مدت کوتاهی انجام پذیرفت.

    وی از تامین فضای فیزیکی برای این هیئت در بسیاری از شهرستان ها خبر داد و اظهار داشت: در کرمان 150 هزار خودرو وجود دارد و همه به نوعی اما بصورت آماتور و غیر حرفه ای رانندگی می کنند و عضو هیئت اتومبیل رانی هستند.

    وی اضافه کرد: در این بخش می طلبد مردم بیشتر مشارکت کنند و تعامل دو سویه باشد.

    بابایی از راه اندازی جشنواره ورزشی هیئت اتومبیلرانی در نیمه دوم اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد و گفت: در این جشنواره که با نمایشگاه های جانبی همراه است به ارائه توانمندی ها، دستاوردها، برنامه ها و مسائل و مشکلات هیئت خواهیم پرداخت.

    وی با اشاره به اینکه شهروندان نیازمند روحیه نشاط و شادابی هستند، به استقبال خوب علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه خبر داد.

    وی گفت: قریب 80 نفر در بخش اتومبیلرانی و 40 موتور سوار برای شرکت در این دور از مسابقات نام نویسی کردند که از این تعداد 80 خودرو و موتور سوار جواز شرکت در این مسابقه را دریافت کردند.

    رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتور سواری استان کرمان از برگزاری مسابقه کشوری اتومبیلرانی و موتورسورای در 23 و 24 مهر در بم خبر داد.

    وی  اظهار داشت: 23 و 24 مهرماه جاری مسابقات موتورکراس و اتومبیلرانی دو دیفرانسیل در یکی از بزرگترین پیست‌های آفرود ایران در شهرستان برگزار می‌شود.

    وی افزود: قهرمانان این رشته در کلاس‌های چهار سیلندر کاربراتور، ‌ چهار سیلندر انژکتور، ‌ شش سیلندر انژکتور، شش سیلندر کاربراتور و کلاس آزاد حضور می‌یابند.

    وی  تصریح کرد: مسیر این مسابقه در حدود هشت کیلومتر و در دو مسیر سرعت و قدرت در نظر گرفته شده است.

    روز گذشته تیم های سیرجان، بم و کرمان به ترتیب موفق به دریافت مقام های اول تا سوم  این دور از مسابقات شدند.

    بلوار 22 بهمن بهسازی می‌شود

    شهردار منطقه چهار از بهسازی و سامان‌دهی بلوار 22 بهمن خبر داد.

    علی نیک‌طبع با بیان اینکه مشکل روشنایی این بلوار برطرف شده است، گفت: لکه‌گیری آسفالت این بلوار به پایان رسیده و جدول‌های بلوار نیز در حال ترمیم است.

    وی از نصب وسایل تندرستی در چهارراه شعبانیه خبر داد و بیان کرد: کاشت درخت و درختچه در محدوده این بلوار نیز در دستور کار شهرداری منطقه چهار قرار دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط