فونیکسریمکسبهتام

شوماخر ایرانی از مسابقه دادن با لندمارک می گوید

عصر خودرو : بیوک جدیری؛ قهرمان اتومبیلرانی که با بیش از ۱۰۰ جام در این عرصه پیشتازی می کند در حال حاضر با لندمارک در مسابقات می تازد.

شوماخر ایرانی از مسابقه دادن با لندمارک می گوید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، وی در این رتباط به خبرنگار ما گفت: خودرو لندمارک یک شاسی بلندی است با امکانات و قیمت مناسب . دودیفرانسیل بودن و داشتن شاسی مستقل از مزیت های رقابتی این خودرو می باشد که عبور از جاده های سخت را برای راننده آسان می نماید که تقریبا" در این محدوده قیمتی خودرویی در بازار موجود نمی باشد که این مشخصه ها را داشته باشد.

    وی همچنین با بیان اینکه پیشرانه این خودرو توسط میتسوبیشی طراحی شده و با بهره‌گیری از حجم 2.4 لیتر و 16 سوپاپ توانایی تولید حداکثر قدرت 128 اسب بخار در دور موتور 5200 را داراست‌ اظهار کرد: اما مشخصه‌ اصلی که می‌تواند در کنار آپشن دو‌دیفرانسیل این خودرو عبور از مسیر‌های سخت آفرود را هموار کند گیربکس توانا و 200 نیوتن‌متر گشتاور است که در دور 2500 تا 3000 تولید می‌شود. ارتفاع زیاد این خودرو از سطح زمین و ابعاد بزرگش باعث می‌شود وقتی در کنار یک شاسی بلند کره ای یا هموطنان چینی‌اش قرار می‌گیرید و به واقع معنای یک شاسی‌بلند متوسط را درک کنید.

    جدیری  همچنین تاکید کرد: عرض به نسبت زیاد لاستیک‌ها نیز یکی از اصلی‌ترین دلایل کنترل خوب این خودرو است که با طراحی صحیح یک شاسی‌بلند تمامی اجزای فنی خودرو در سطح بالایی قرار گرفته‌اند و در بخش جلو و عقب به خصوص در انتخاب ارتفاع سپر‌ها به گونه‌ای مهندسی شده است که در ورود یا خروج از شیب جای هیچ نگرانی نباشد.

    شوماخر ایرانی  همچنین با بیان اینکه شاسی نردبانی مجزای این خودرو امنیت و قدرت هیجان انگیزی را برای مشتری به ارمغان می آورد تصریح کرد:  رانندگی با این خودرو این فرصت را ایجاد می کند تا با فراغ بال همراه با این خودرو به دامن طبیعت، کوه و دشت سفر نمایید. البته در مجموع این دودیفرانسیل 2400 سی سی آفرود با شاسی مستقل برتری های قابل ملاحظه ای نسبت به رقبای هم قیمت خود نیز دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط