فونیکسریمکسبهتام

عضو انجمن CNG کشور خبر داد

سرمایه‌گذاری ۲۱ میلیون یورویی بانک سپه در بزرگترین کارخانه تولید مخزن CNG داخلی

عصر خودرو : عضو انجمن CNG کشور با اشاره به سرمایه‌گذاری ۲۱ میلیون یورویی بانک سپه در احداث بزرگترین کارخانه تولید مخزن CNG گفت: خوشبختانه به مرحله تولید انبوه این مخازن با استفاده از ورق‌های تولید داخل رسیدیم.

سرمایه‌گذاری ۲۱ میلیون یورویی بانک سپه در بزرگترین کارخانه تولید مخزن CNG داخلی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، کیومرث مبلغ ناصری مدیرعامل شرکت آسیا ناما در مراسم تولید انبوه مخازن CNG با استفاده از ورق‌های تولید داخل گفت: صنعت CNG ایران مربوط به سال 1350 است و تا امروز صنعت CNG در کشور رشد 50 برابری داشته است.

    عضو انجمن CNG کشور با اشاره به وجود حدود 4 میلیون خودروی دوگانه‌سوز گفت:‌در حال حاضر گاز CNG بیست و پنج درصد از سبد سوخت کشور را شامل می‌شود که مخزن CNG مهمترین نقش را در گاز CNG دارد.

    ناصری با تاکید بر اینکه تولید مخازن باید با روش‌های پیچیده و خاص صورت گیرد تا مشکلی برای آنها رخ ندهد، گفت: تولید مخزن حتما باید بدون استفاده از جوش باشد و مخازن تولیدی در ایران 15 سال ضمانت اجرایی دارند.

    وی با تاکید بر رشد تصاعدی نیاز کشور به مخزن CNG گفت: در سال‌های اخیر شاهد واردات 500 میلیون دلاری مخازن CNG از برخی کشورهای آسیایی بودیم که با سرمایه‌گذاری بانک سپه به میزان 21 میلیون یورو بزرگترین کارخانه تولید مخزن در کشور راه‌اندازی و امروز نیز موفق شدیم این مخازن را با استفاده از ورق‌های تولید داخل بسازیم.

    وی با اشاره به اینکه پس از این اتفاق مهم پیگیر ممنوعیت واردات مخازن CNG از خارج بودیم خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر هیچ گونه وارداتی برای مخازن CNG به کشور نداریم و تنها خواسته ما از وزارت نفت به عنوان متولی گاز CNG در کشور این است که قیمت CNG را به گونه‌ای تنظیم کند که مشکلی برای این صنعت ایجاد نشود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو