فونیکسریمکسبهتام

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی

عصر خودرو- طی شبانه‌روز گذشته، کل تردد ثبت‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۱۶۰۸ ترددشمار فعال درمحورهای برون‌شهری، نسبت به روزقبل ۰.۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶:۰۰
    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکرشده،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور بازو تردد در آنها به روال عادی در جریان است.طی شبانه‌روز گذشته، کل تردد ثبت‌شده براساسآخرین اطلاعات دریافتی از 1608ترددشمار فعال درمحورهایبرون‌شهری، نسبت به روز قبل0.3 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

    همچنین سهم وسایلنقلیهسنگین20 درصد، اوج تردد بین ساعات 17الی18وکمترین تردد بین ساعات 4 الی 5 صبح صورت پذیرفتهکههموطنانعزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب نمایند.

    محورهایدارایبیشترین تردد طی24 ساعت گذشته:
     

    ردیف

    نام محور

    استان

    مجموع تردد در محور

    1

    آزادراه کرج- تهران

    البرز

    128633

    2

    آزادراه قزوین- کرج

    البرز

    116936

    3

    آزادراه کرج- قزوین

    البرز

    115542

    4

    آزادراه تهران- کرج

    البرز

    110803

    5

    تهران- پاکدشت

    تهران

    67561

    6

    تهران- شهریار

    تهران

    67301

    7

    پاکدشت - تهران

    تهران

    66103

    8

    شهریار- تهران

    تهران

    57604

    9

    آزادراه تهران- ساوه

    تهران

    55797

    10

    آزادراه ساوه - تهران

    تهران

    51775

    محدودیت تردد به دلیلعملیاتکارگاهجاده‌ای:

    الف) تهران و محورهایمنتهی به آن:


    1-آزادراه تهران ـ کرج ـ قزوین:


    الف – آزادراه تهران ـ کرج ـ قزوین ( باند شمالی)، مقطع واقع در استان البرز، از مورخ 13تیرلغایت30آبان94، روزهای شنبه تا سهشنبه هر هفته از ساعت 07:00الی15:00به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و ایامتعطیلاترسمی و روز 20 مرداد، به دلیلاجرایعملیاتلکهگیری و روکش آسفالت، حدفاصل تیر200 تا پل کلاک ، تردد همزمان با اجرایعملیات، با رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

    2 –آزادراه تهران ـ قم وبالعکس: واقع در استان تهران، از مورخ 11 مرداد تا پایان سال 94 تردد هرگونه وانتبار، حدفاصل پل شهیدکاظمی (آزادگان) تا خروجی حسنآباد و بالعکس ممنوع می‌باشد، تردد از محورهای قدیم تهران-قم و احمدآباد مستوفی انجام می‌شود.

    3 –بزرگراه تهران ـ فیروزکوه، واقع در استان تهران، از مورخ 10اردیبهشت94، روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 8الی18بهغیرازروزهای پنجشنبه، جمعه و بعدازظهر روز سهشنبه و ایامتعطیلاترسمی، به دلیلاجرایعملیاتروکش آسفالت، حدفاصل آبسرد تا پل شلمبه، تردد با اعمال محدودیتترافیکی در یک خط عبور (یکسوممسیر) همزمان با اجرایعملیات، انجام می‌شود.

    4 –محور هراز، واقع در استان تهران، از مورخ 14اردیبهشت94، روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 8الی18بهغیرازروزهای پنجشنبه، جمعه و بعدازظهر روز سهشنبه و ایامتعطیلاترسمی، به دلیلاجرایعملیاتروکش آسفالت، حدفاصل شهر آبعلی تا رستوران مرمر، تردد با اعمال محدودیتترافیکی در یک خط عبور (یکسوممسیر) همزمان با اجرایعملیات، انجام می‌شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو