فونیکسریمکسبهتام

۱۴ کیلومتر جاده داران - الیگودرز تا آبان امسال بهره برداری می شود

عصر خودرو: مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان وعده داد که ۱۴ کیلومتر از جاده داران – الیگودرز در شهرستان فریدن در غرب استان تا پایان آبان امسال به بهره برداری برسد.

۱۴ کیلومتر جاده داران - الیگودرز تا آبان امسال بهره برداری می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، حجت الله غلامی در جمع مسئولان شهرستان فریدن گفت: کل مسیر جاده داران - الیگودرز 56 کیلومتر است که 28 کیلومتر آن در دست اجراست.
    وی افزود: 14 کیلومتر از این مسیر تا پایان آبان سال جاری آماده بهره برداری می شود و بقیه مسیر تا پایان سال 95 با توجه به شرایط آب و هوایی شهرستان پایان می یابد.
    وی اظهار کرد: قطعه اول این محور از پلیس راه دامنه تا انتهای کمربندی داران و قطعه دوم از از ناوله تا پل نوغان در دست اجرا ست.
    غلامی از جمله دلایل به تعویق افتادن این طرح را بحث اعتباری آن دانست و بیان کرد: عدم تامین اعتبار لازم، نیاز به آزاد سازی مسیر، شرایط جوی شهرستان فریدن و سرمای زودرس از جمله آنها ست.
    وی خاطرنشان کرد: این طرح، ملی شناخته شده و اجرای آن بعهده شرکت ساخت و توسعه راههای کشور است.
    مدیرکل راه وشهرسازی همچنین با اشاره به وجود نداشتن ورودی های مناسب در شهرستان فریدن گفت: ورودی های شهر داران از سمت اصفهان و بویین میاندشت در صورت تخصیص اعتبار 30 میلیارد ریالی از طرف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای احداث و ساماندهی می شود.
    فرماندار فریدن نیز در این نشست گفت: این شهرستان با وجود قدمت چند هزار ساله از قطار توسعه و پیشرفت عقب مانده است و به دلیل وجود مشکلات بسیار بعنوان یک شهرستان مهاجرفرست شناخته می شود.
    اسفندیار تاجمیری از جمله مسائل شهرستان را محور داران – الیگودرز و نامناسب بودن روکش آسفالت راههای روستایی دانست و ابراز امیدواری کرد که ورودی های شهر داران را به لحاظ عدم دسترسی های مناسب با کمربندی و شهر داران در اسرع وقت احداث و ساماندهی شود.
    در سفر مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان به فریدن، درباره زمینهای قطب صنعتی، واگذاری اسناد بلوار پرستار، پارک سوار داران، محل احداث بیمه سلامت، پارک پرتیکان دامنه و ورودی شهر دامنه بحث و تبادل نظر شد.
    شهرستان فریدن با بیش از 83 هزار نفر جمعیت در 135 کیلومتری غرب اصفهان است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو