فونیکسریمکسبهتام

شهردار قزوین:

حجم خودروها با ظرفیت بار ترافیکی قزوین سازگار نیست

عصر خودرو: شهردار قزوین گفت: با توجه به اینکه برنامه‌های ترافیکی قزوین در هسته مرکزی شهر در سال‌های دور تدوین شده است، امروزه حجم خودروها با ظرفیت بار ترافیکی قزوین سازگار نیست.

حجم خودروها با ظرفیت بار ترافیکی قزوین سازگار نیست
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، مسعود نصرتی پیش از ظهر امروز در نشست شورای ترافیک استان قزوین که با حضور اعضای این کارگروه در سالن استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: معضل ترافیک یکی از مشکلاتی است که امروزه گریبانگیر جوامع شهری شده و باید برای رفع آن تدابیر تازه‌ای اندیشید.
    وی با اشاره به ظرفیت ترافیکی استان قزوین در سال‌های گذشته و مقایسه آن با وضعیت کنونی عنوان کرد: با توجه به اینکه برنامه‌های ترافیکی قزوین در هسته مرکزی شهر در سال‌های دور تدوین شده است، امروزه حجم خودروها با ظرفیت بار ترافیکی قزوین سازگار نیست.
    شهردار قزوین با اشاره به اجرای طرح فضای مشترک شهری در قزوین تصریح کرد: شهرداری قزوین مصمم به اجرای این طرح است که به یقین بودجه و اعتبار مناسب برای آن در نظر گرفته می‌شود این در حالی است که باید امکان‌سنجی مناسب در مورد این طرح نیست انجام شده و طرح نهایی به اجرا درآید.
    نصرتی خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح بیش از 40 جلسه با اهالی و کسبه این منطقه برگزار شده است و درصد رضایتمندی آنها نیز در پرسشنامه‌هایی سنجیده شده و امیدواریم بتوانیم در آینده‌ای نزدیک با طراحی جزئیات، به سرعت آن را اجرایی کنیم، این در حالی است که این نوع طراحی‌ها فقط به عنوان یک مسکن مقطعی است و ترافیک قزوین باید در ابعاد گسترده‌تر و جامع طراحی شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو