فونیکسریمکسبهتام

کناره‌گیری راننده پیشین فرمول یک از دنیای اتومبیلرانی به خاطر موسیقی

عصر خودرو: راننده پیشین فرمول یک به خاطر علاقه‌ای که به موسیقی داشت در سن ۲۵ سالگی از این مسابقات کناره‌گیری کرد.

کناره‌گیری راننده پیشین فرمول یک از دنیای اتومبیلرانی به خاطر موسیقی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، جیمی آلگورسواری اسپانیایی که در بین سال‌های 2009 تا 2011 در رقابت‌های اتومبیلرانی فرمول یک حضور داشت و یکی از جوانترین رانندگان تاریخ این رقابت‌ها به حساب می‌آمد، در سن 25 سالگی از دنیای اتومبیلرانی خداحافظی و اعلام کرد قصد دارد به موسیقی و آهنگسازی بپردازد.
    آلگورسواری که متولد شهر بارسلونای ایالت کاتالونیا است، در این باره گفت: به این دلیل تصمیم به کناره‌گیری از دنیای اتومبیلرانی گرفتم چون وقت تغییر فرا رسیده بود. یک حس درونی به من گفت که باید مسیری متفاوت را دنبال کنم، چون فکر می‌کنم رابطه عاشقانه من و اتومبیلرانی که چندین سال با هم بودیم، دیگر به پایان رسیده است.
    این راننده بارسلونایی در سال 2009 زمانی که تنها 19 سال و 125 روز سن داشت، با تیم تورو روسو اولین حضورش در مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک را تجربه کرد. او در سال 2011 از مسابقات فرمول یک کنار رفت و در سری مسابقات فرمول E برقی شرکت کرد.
    جیمی آلگورسواری که سالهاست در کنار رانندگی به عنوان «دی‌جی» فعالیت می‌کند و به آهنگسازی می‌پردازد، عنوان کرد: می‌توانستم به حرفه رانندگی ادامه بدهم ولی تصمیم گرفتم دست از رقابت در این رشته بردارم. می‌توانستم برای درآمد بیشتر در اتومبیلرانی بمانم ولی نیاز به تغییر داشتم.
    وی در پایان خاطرنشان کرد: چیزی که من را خوشحال می‌کند، موسیقی است، از این رو از این پس به فکر آهنگسازی هستم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو