فونیکسریمکسبهتام

جانشین فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد

شرط پلیس برای اجرای طرح ترافیک جدید در تهران

عصر خودرو- جانشین رئیس پلیس کشور با اشاره موافقت پلیس با کلیات طرح جدید ترافیک در تهران موسوم به L.E.Z، از شرط پلیس برای اجرای این طرح خبر داد.

شرط پلیس برای اجرای طرح ترافیک جدید در تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»به نقل از  تسنیم، سردار اسکندر مومنی در حاشیه سومین گردهمایی بزرگ یگان‌های حفاظت از دستگاه‌های کشوری، با اشاره به تلاش نیروی انتظامی برای بهبود حقوق و مزایای پرسنل خود، اظهار کرد: ما معترفیم که مزایا و حقوق پرسنل نیروی انتظامی، یگان‌های حفاظت و پرسنل پلیس با فعالیت‌های آنان و مشقات شغلی‌شان همخوانی ندارد ولی برای افزایش حقوق آنان تلاش می‌کنیم.

    جانشین رئیس پلیس کشور ادامه داد: البته این رقم نیازمند منابع مالی است و با توجه اینکه در حال حاضر محدودیت‌های بودجه‌ای در کشور وجود دارد سعی داریم تا با همکاری مجلس شورای اسلامی و پتانسیل‌های موجود، این موضوع را پیگیری کنیم.

    وی در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص اجرای طرح LEZ و موضع‌گیری پلیس در این مورد، گفت: نیروی انتظامی به طور کامل با طرح LEZ مخالفتی ندارد و از نظر ما اصل طرح نیز مورد تایید است اما اجرایی کردن این طرح نیازمند زیرساخت‌ها و مقدماتی است که پیش از اجرای آن می‌بایست نسبت به فراهم کردن آن‌ها اقدام کرد.

    مومنی افزود: البته ما در کنترل ترافیک شهرها باید از آخرین فناوری‌های روز دنیا و تجربیات موفق جهان استفاده کنیم و پلیس با کلیات این طرح موافق است.

    وی در پایان پاسخ به سوال دیگری درباره تداوم تجمعات منتقدان برجام در دیگر شهرهای کشور نیز خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه شورای تامین، نیروی انتظامی با تدبیر و مدیریت صحیح نسبت به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو