فونیکسریمکسبهتام

وجود ۴۵ جایگاه سوخت غیر استاندارد CNG در آذربایجان غربی

عصر خودرو: مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی گفت: ۴۵ جایگاه سوخت غیر استاندارد CNG در استان وجود دارد.

وجود ۴۵ جایگاه سوخت غیر استاندارد CNG در آذربایجان غربی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، منصور جلایر در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته استاندارد اظهار کرد: تعداد جایگاه های سوخت CNG در سطح استان 111 فقره بوده که از این تعداد 45 جایگاه غیر استاندارد به دلیل نواقص فنی شناسایی شده است.

    جلایر گفت: 5214 نازل سوختی در سطح استان مورد کنترل قرار گرفته و برچسب استاندارد نصب شده است.

    وی گفت: 4هزار و 340 فقره گواهی وارداتی و 841 فقره گواهی صادراتی در 6 ماهه سال جاری صادر شده است و عمده ترین محصولاتی صادراتی خرما، کشمش، پسته، سیمان، روغن های روان کننده صنعتی و مواد غذایی و پزشکی بوده است.

    وی با اشاره به اینکه در 6 ماهه سال جاری تعداد فرآورده های مشمول استاندارد اجباری یک هزار و 70 بوده است اظهار کرد: در 6 ماهه نخست سال 84 پروانه کاربرد استاندارد صادر و 105مورد پروانه ابطال شده است.

    جلایر تصریح کرد: 118 فقره گواهی کنترل آسانسور صادر شده است و شهرداران تا قبل از صدور گواهی کنترل آسانسور اجازه صدور پایان کار را ندارد.

    مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی گفت: کارشناسان از یک هزار و 43 واحد تولیدی خدماتی بازدید کرده و یک هزار و 72 مورد نمونه اخذ کرده اند.

    جلایر درخصوص کنترل وسایل سنجش سبک و سنگین اظهار کرد: در سطح استان 391 مورد باسکول و 1209 مورد وسایل سبک سنجش مورد آزمایش قرار گرفت.

    مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی اظهار کرد: 254 سردخانه سطح استان در سطح استان وجود دارد که از این تعداد 165 واحد سردخانه دارای پروانه استاندارد ، 16 واحد غیرفعال و 14 واحد سردخانه به دلیل عدم رعایت اصول نگهداری توقیف شده اند.

    وی با بیان اینکه 6 هزار واحد صنفی در سطح استان مورد بازرسی قرار گرفت تصریح کرد: طی نمونه گیری های متعدد فرآورده های فاقد استاندارد از جمله شیرآلات، ظروف تفلون، مواد غذایی، محافظ الکتریکی و اتصالات پی وی سی توقیف شد.

    جلایر ادامه داد: طی 6 ماهه نخست امسال 743 واحد صنفی عرضه مصنوعات و محصولات گران بها در سطح استان مورد بازرسی قرار گرفته که از این تعداد 185 مورد محصول غیر استاندار شناسایی شده است.

    مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی گفت: 13 کیلوگرم مصنوعات غیر استاندار داخلی و خارجی در بازرسی های صورت گرفته کشف و از سیستم فروش خارج شده و ارزش تقریبی این محصولات 20 میلیارد ریال برآورد شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو