فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های لرستان:

مجتمع های رفاهی لرستان در پیچ جاده ها باعث وقوع تصادف می شوند

عصر خودرو : مدیرکل حمل و نقل و پایانه های لرستان گفت: بسیاری از مجتمع های رفاهی استان در نفاط حادثه خیز احداث شده اند که در آینده باعث بروز تصادفات خواهند شد.

مجتمع های رفاهی لرستان در پیچ جاده ها باعث وقوع تصادف می شوند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، حسن رحمانی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه کارگروه گردشگری استان لرستان اظهار داشت: حدود 550 واحد غیرمجاز اعم از رستوران، تعمیرگاه و دکه در لرستان شناسایی شده است.

    وی با بیان اینکه حدود 900 تابلوی غیرمجاز توسط این واحدها در راه های استان نصب شده بود عنوان کرد: حدود 500 تابلوی غیر مجاز را حذف کردیم و به تعدادی از موارد باقیمانده اخطار داده ایم.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه های لرستان با اشاره به اینکه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید در صدور مجوزها دقت کند بیان داشت: بسیاری از سفره خانه های سنتی در مسیر راه های استان ورودی، خروجی، راه دسترسی و پارکینگ مناسب ندارند.

    رحمانی با اشاره به اینکه مطابق قانون برای احداث مجتمع های رفاهی بین راهی لازم است این مجتمع ها در مساحت دو یا حداقل یک هکتار ساخته شوند بیان داشت: در لرستان به دلیل وجود بیکاری فراوان برای ساخت مجتمع های بین راهی در قالب پنج هزار متر زمین نیز مجوز داده می شود اما برخی از این سفره خانه ها در پیچ های خطرناک قرار دارند که در آینده باعث وقوع تصادفات زیادی خواهند شد.

    مهرداد غضنفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان نیز در این جلسه گفت: در جدولی که قانون گذار ابلاغ کرده است مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی و مجتمع های تفریحی توریستی از پرداخت عوارض به امور اراضی معاف شده اند.

    غضنفری با بیان اینکه نظام مشخصی برای سفره خانه های سنتی در استان وجود ندارد تصریح کرد: بسیاری از این سفره خانه ها در مساحت های کوچک و پراکنده احداث شده اند که وجود آن ها حتی برای خود این افراد هم ارزش سرمایه گذاری ندارد.

    رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بیان داشت: اخیرا مکاتباتی داشتیم که به دلیل مشکلاتی مانند بیکاری در لرستان سفره  خانه های استان از پرداخت عوارض معاف شوند که منتظر پاسخ این مکاتبات هستیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو