فونیکسریمکسبهتام

مانور موتورسواران قانونمند در البرز برگزار شد

عصر خودرو- صبح امروز مانور موتورسواران قانونمند در البرز برگزار شد.

مانور موتورسواران قانونمند در البرز برگزار شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، این مانور با حضور ده‌ها موتورسوار قانونمند در کرج برگزار شد که شرکت کنندگان در این مانور مسیر کوه نور تا میدان طالقانی را طی کردند.

    براساس این گزارش، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در حاشیه برگزاری این مانور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با اعلام اینکه آمار تصادفات موتورسیکلت در استان البرز 7 درصد است، گفت: این آمار در کشور به 20 درصد می‌رسد.

    همایون شریفی اظهار داشت: در این راستا و براساس آمار پزشکی قانونی 48 نفر در تصادفات درون شهری در استان البرز جان خود را از دست داده‌اند که البته در مقایسه با سال گذشته کاهش داشته است.

    این مسئول ادامه داد: براساس آمار موجود تصادف منجر به فوت عابران در البرز بیش از میانگین کشوری است که در این راستا شمار عابران کشته شده در تصادفات البرز 27درصد بیش از میانگین کشوری است.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز تراکم جمعیت، نبود پل‌های عابر پیاده و نبود زیرگذرهای مناسب برای عبور عابرین پیاده و ... را از مهمترین دلایل افزایش آمار متوفیان عابر پیاده در این استان عنوان کرد.

    شریفی در بخشی دیگر از سخنان خود به آمار وسایل نقلیه توقیف شده در سل جاری اشاره کرد و گفت: در سال جاری نیز 20 هزار و 590 وسیله نقلیه در استان البرز توقیف شده است.

    *توقیف بیش از 12هزار موتور سیکلت متخلف در استان البرز

    وی ادامه داد: براین اساس از آمار توقیف 20 هزار و 590 وسیله نقلیه متخلف در 12 هزار و383 فقره مربوط به توقیف موتورسیکلت‌ها بوده است.

    شریفی افزود: همچنین در این مدت 695 هزار و 387 راننده متخلف در استان البرز اعمال قانون شدند.

    در پایان این مراسم به تمامی شرکت کنندگان در این مراسم کلاه ایمنی موتورسواری اهدا شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط