فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل ابنیه راه‌های وزارت راه و شهرسازی:

وزارت نفت باید پول چهار بانده شدن جاده دهلران - اندیمشک را بپردازد

عصر خودرو : مدیرکل ابنیه راه‌های وزارت راه و شهرسازی از تخصیص ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای چهار خطه کردن جاده ارتباطی دهلران - اندیمشک خبر داد.

وزارت نفت باید پول چهار بانده شدن جاده دهلران - اندیمشک را بپردازد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، عزیز فیلی در جریان بازدید از جاده دهلران - اندیمشک اظهار کرد: با رایزنی‌های و پیگیری‌های انجام شده قرار است وزارت نفت با توجه به منابع عظیم نفتی دهلران، اهمیت این جاده به لحاظ ترانزیتی و ارسال محموله‌های نفتی، این اعتبار را در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهد.

    وی افزود: امیدواریم با توجه به اعتباراتی که وزارت راه و شهرسازی در بودجه برای این جاده پیش‌بینی کرده این مسیر ارتباطی ظرف 2 تا 3 سال آینده چهار خطه شود.

    فیلی از شروع عملیات چهار خطه کردن جاده کرمانشاه به ایلام از اسلام آبادغرب تا حمیل خبر داد و تاکید کرد: برای جاده دهلران به مهران هم قرار است از محل اعتبارات راه منابعی در سال 95 اختصاص یابد که این جاده نیز چهار خطه شود.

    مدیر کل ابنیه راه‌های وزارت راه و شهرسازی با ابراز امیدواری از اقدامات وزارت نفت و راه و شهرسازی یادآور شد: با توجه به تلاش این دو وزارتخانه و با توجه پیش بینی بودجه سال های 95 و 96 قرار است در طول برنامه ششم جاده کرمانشاه - ایلام - مهران به خوزستان وصل شود و بزرگراه کرمانشاه به ایلام و دهلران به اندیمشک شمال غربی کشور را جنوب غربی متصل کند.

    وی تصریح کرد: با توجه به حجم تردد جاده ایلام به مهران و مهران به دهلران و همچنین دهلران به اندیمشک در ایام اربعین و سایر روزها، اقدامات خوبی در این راه ها انجام و یا در دست اقدام است و بسیاری از گره های ترافیکی این مسیرها اصلاح شده است.

    فیلی از ایجاد دو کنار گذر غربی و شرقی شهر مهران نیز خبر داد و گفت: این مسیرها برای این است که زایرین اربعین از کنار گذر شرقی و غربی به پایانه مرزی بروند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو