فونیکسریمکسبهتام

اسکانیا بالاترین استاندارد خدمات پس از فروش خود را به عقاب افشان داد

عصر خودرو : شرکت اسکانیا سوئد بالاترین استاندارد خدمات پس از فروش خود را که DOS۴ نامیده می‌شود به شرکت عقاب افشان تولیدکننده اتوبوس‌های اسکانیا در ایران داد.

اسکانیا بالاترین استاندارد خدمات پس از فروش خود را به عقاب افشان داد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا، استاندارد DOS4 اسکانیا 14 تعهد را از سوی نمایندگی‌های شرکت اسکانیا به مشتریان می‌دهد.

    ارزیابان شرکت اسکانیا سوئد پس از بازرسی‌های مستمر از مراکز خدمات پس از فروش شرکت عقاب افشان، این شرکت را محق دریافت این استاندارد دانستند.

    بر این اساس تعمیرگاه مرکزی خدمات پس از فروش عقاب افشان متعهد شد به سهولت در دسترس باشد، محیطی دوستانه را برای مشتریان فراهم کند، یک شریک تجاری قابل اطمینان و دردسترس بوده و نیازهای مشتریان خود را شناسایی کرده و پاسخگو باشد، به زمان مقرر برای تحویل پایبند باشد، تحویل خودرو را به صورت فرآیندی جامع و کامل انجام دهد، تمام اقدامات لازم را بر روی خودروی مشتریان انجام دهد، کار باکیفیت از سوی کارکنان خود ارایه کند، با انجام تعمیرات صحیح و هزینه مناسب، اعتماد مشتریان را جلب کند، کسب و کار مشتریان را در اولویت قرار دهد، قطعات اصلی را به مشتریان تحویل دهد تا آنها بتوانند بهترین بهره را از خودروی خود ببرند، امداد اضطراری را به صورت 24 ساعته و در کل ایام سال ارائه کند، شکایات مشتریان را جدی گرفته و به طور مستمر خدمات خود را بهبود ببخشد، از محیط زیست و سلامت کارکنان و مراجعین حفاظت کند و دستورالعملهای اسکانیا را در خصوص مسئولیت اجتماعی شرکت و اخلاق تجاری رعایت نماید.

    استاندارد عملکرد نمایندگی اسکانیا (Dealer Operating Standard) معیاری است که محقق شدن سطح انتظارات مشتری را اندازه گیری می‌کند. این استاندارد در سال 1996 میلادی تدوین شد و در طول حدود یک دهه 4 بار مورد بازبینی قرار گرفت و همه نمایندگی‌های اسکانیا در سراسر جهان ملزم به اجرای این استاندارد در مراکز فروش و خدمات پس از فروش خود هستند.

    با توجه به بازنگری استاندارد خدمات پس از فروش از سوی اسکانیا سوئد و ارتقای آن به DOS4  برای رضایت مندی هر چه بیشتر مشتریان، شرکت عقاب افشان به عنوان نماینده رسمی اسکانیا در تولید اتوبوس در ایران نیز اقدام به بروزرسانی استانداردهای اجباری خدمات پس از فروش خود کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو