فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین:

گشت کنترل دروازه ای با همکاری پلیس راه در قزوین اجرا می شود

عصر خودرو :مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان قزوین گفت: گشت کنترل دروازه ای با همکاری پلیس راه با نظارت بر عملکرد شرکت های حمل و نقل و جلوئگیری از تخلف در استان قزوین اجرایی می شود.

گشت کنترل دروازه ای با همکاری پلیس راه در قزوین اجرا می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، رحمت شعبانی روز یکشنبه در جلسه کارگروه نظارت، کنترل و بازرسی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان گفت: تشکیل گشت کنترل دروازه ای که با امضاء تفاهم نامه با پلیس راه در حال اجراست می تواند نتایج خوبی داشته باشد زیرا بر اساس بررسی های میدانی صورت گرفته و نحوه نظارت بر حوزه های حمل و نقل استان با استفاده از توان کارشناسان اداره کل تشکیل تیم نظارت بر امور حمل و نقل استان ضروری است.

    وی افزود: معاون حمل و نقل استان بعنوان مسئول تشکیل تیم نظارت بر امور حمل و نقل استان تعیین شده و از کارشناسان و نیروهای با تجربه هم دعوت کردیم تا در این بخش به صورت میدانی کنترل و نظارت بر عملکرد بخش حمل و نقل کالا و مسافر و حوزه های ترافیکی را انجام دهند.

    شعبانی بیان کرد: این نظارتها با استفاده از روشها و شیوه هایی جدید با هدف بهبود کیفیت خدمات و فعالیت شرکتهای حمل و نقل صورت می گیرد و گشت کنترل دروازه ای با همکاری پلیس راه توانسته دستاوردهای خوبی داشته باشد.

    وی یادآورشد: همکاران در حوزه کنترل دروازه ای و همچنین نظارت بر عملکرد شرکت های حمل و نقل در کنار کنترل روزانه و مستمر با جلوگیری از تخلف بخش با استفاده از توان کارشناسان اداره کل در تمام حوزه ها و با مشارکت جمعی در تمام مسیرها، حمل و نقل کالا با صدور بارنامه و جابجایی مسافر با صدور صورت وضعیت انجام شود و گمرک، شهرک های صنعتی و مراکز تولید بار محل هایی است که می بایست ساماندهی شود.

    در ادامه فقیهی معاون حمل و نقل اداره کل حمل ونقل و پایانه های استان اظهارداشت: ایجاد کارگروه نظارت، کنترل و بازرسی با مشارکت همکاران باید توسعه یابد تا در حوزه های مختلف، شاهد کاهش تخلفات باشیم.

    وی افزود: استفاده از توان همکاری در تصمیم گیری های جمعی، افزایش بازدهی و کارایی اقدامات انجام شده، افزایش کیفی اقدامات، احساس مسئولیت بیشتر بین همکاران، ارتباط موثر بین اداره کل و دیگر بخش های حمل و نقل و سایر دستگاهها از نتایج این طرح است.

    فقیهی یادآورشد: افزایش قانونمندی و رعایت قوانین و مقررات در نهایت ارتقاء سطح خدمات و رضایتمندی خدمات گیرندگان از دیگر مزایای این کار نظارتی است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط