فونیکسریمکسبهتام

رئیس شورای شهرستان چالوس:

تکمیل پروژه آزادراه تهران شمال در اولویت هیئت دولت قرار گیرد

عصر خودرو- رئیس شورای اسلامی شهرستان چالوس گفت: پروژه آزادراه تهران ـ شمال و تسریع در تکمیل عملیات احداث این قطعه در اولویت قرار گیرد.

تکمیل پروژه آزادراه تهران شمال در اولویت هیئت دولت قرار گیرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، صابر سام‌دلیری امروز در شهرستان چالوس با اشاره به خواسته‌ها و مطالبات مردم در سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به استان مازندران، گفت: روسای شورای اسلامی شهرستان، شهر و بخش تابعه چالوس طی نامه‌ای به بیان مهم‌ترین مشکلات و نیازهای این منطقه پرداخته و خواستار رسیدگی به موضوعات مطروحه از سوی هیئت دولت شدند.

    وی با بیان اینکه شوراها حلقه واصل بین مردم و مسئولان هستند، افزود: شوراهای اسلامی شهر و بخش که با رأی مستقیم مردم برای کمک به نظام و دولت جمهوری اسلامی در انجام اصلی‌ترین وظایف خویش که همان تأمین امنیت و روان‌سازی خدمات است، انتخاب می‌شوند.

    رئیس شورای اسلامی شهرستان چالوس خاطر‌نشان کرد: سه‌ سند متقن شامل سند الهی که همان کتاب آسمانی است، قانون اسلامی و حضور پرشور مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شاهدان عینی پشتوانه محکم شوراها است.

    سام‌دلیری ایجاد منطقه آزاد تجاری و اقتصادی را از مطالبات مطروحه مردم در نامه به رئیس جمهوری برشمرد و اضافه کرد: با توجه به‌ وجود زیرساخت‌های لازم مانند فعال‌ترین بندر استان مازندران با قدمت نزدیک به 80 سال، وجود منابع طبیعی و زیست‌محیطی مانند رودخانه‌های حفاظت‌شده چالوس و سردآبرود برای تامین منابع زیرساختی همچون آب و برق، وجود فرودگاه فعال نوشهر، آزادراه تهران شمال و جاده کندوان به‌عنوان نزدیک‌ترین جاده دسترسی به پایتخت برای ترانزیت کالا و مسافر این نیاز نیز در منطقه احساس می‌شود.

    وی خاطر‌نشان کرد: با توجه به کمبود عرصه به‌دلیل نزدیکی کوه با دریا و عدم توجیه اقتصادی کشاورزی در زمین‌های کوچک و لزوم تبدیل به منطقه تجاری و گردشگری، وجود مجتمع‌های تجاری نمایشگاهی برای برگزاری نمایشگاه‌ها برای عرضه مستقیم محصولات در منطقه، وجود گمرک نوشهر به‌عنوان یکی از فعال‌ترین گمرکات شمال کشور و فاصله مناسب از نظر ساخت با مناطق آزاد تجاری و اقتصادی هم‌جوار مانند انزلی و اینچه‌برون حدود 400 کیلومتر ایجاد منطقه آزاد تجاری و اقتصادی یکی از خواسته‌های به‌حق مردم منطقه است.

    رئیس شورای اسلامی شهرستان چالوس در پایان بر اولویت قرار گرفتن پروژه آزادراه تهران شمال و تسریع در تکمیل عملیات احداث این قطعه، گفت: وجود مشکلاتی مانند ایمنی ناکافی در مسیر و دریافت عوارض از بومیان مهم‌ترین تبعات احداث آزادراه تهران شمال است که خواستار رسیدگی به  این موضوع نیز از دولت محترم هستیم.

    به گزارش فارس، رئیس شورای اسلامی شهرستان چالوس، روسای شورای اسلامی شهرهای چالوس، هچیرود، مرزن‌آباد و روسای شورای اسلامی بخش مرکزی چالوس و بخش مرزن‌آباد امضاکنندگان این درخواست به‌نمایندگی از مردم منطقه به رئیس جمهور بودند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو