فونیکسریمکسبهتام

فرماندار چالوس:

باید اورژانس هوایی در جاده چالوس ایجاد شود

عصر خودرو : فرماندار چالوس خواستار ایجاد اورژانس هوایی و زمینی در شهر مرزن آباد و جاده چالوس شد.

باید اورژانس هوایی در جاده چالوس ایجاد شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمدناصر زندی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری با اشاره به مشکل جاده چالوس گفت: با توجه به اینکه چالوس وردی استان است وبه موازات آن‌یکی از زیباترین و خطرناک‌ترین جاده کشور در آن واقع‌شده که رفع مشکلات نیازمند توجه ملی است.

    وی افزود: مشکل یک‌طرفه شدن مسیر، منع عبور کامیون و قفل شدن جاده که مانع امدادرسانی می‌شود باعث ناامن شدن این جاده است.

    فرماندار چالوس خواهان تکمیل قطعات آزادراه تهران شمال شد و در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: با ایجاد اورژانس تخصصی هوایی زمینی در مرزن‌آباد وآتش نشانی و لغو یک‌طرفه شدن جاده چالوس برخی مشکلات موجود برطرف می‌شود.

    وی نیز با اشاره به مشکل قوانین البرز مرکزی گفت: اگر بخواهیم منطقه همه‌جانبه رشد کند، باید به محیط‌زیست در حرایم توجه شود زیرا در چالوس دو رودخانه حریم 200 متری دارند و اهالی 30 روستای حاشیه حتی نمی‌توانند از زمینهای خود استفاده کنند.

    وی بابیان این مطلب که زیرساخت‌های شهرستان نامناسب است گفت: با توجه به اینکه چالوس ورودی استان است وشرق و غرب منطقه از این شهرستان عبورمی کنند مقرر شد که چالوس قطعه 25 آزادراه شناخته شود تا مشکلات آن حل شود.

    فرماندارچالوس درباره رانشی بودن جاده منطقه گفت: به دلیل رانشی بودن جاده نیازمند اداره مستقل راه هستیم و برای رفع سیل منطقه نیز نیاز به اعتبارات خاص داریم.

    زندی در پایان افزود: برای رفع ترافیک منطقه نیاز به چهار باند کردن مرزن‌آباد به کلاردشت، مرزن‌آباد به پل اوشن و ایجاد کنارگذر در شهرستان داریم.

    امام‌جمعه چالوس نیز منطقه را منطقه گردشگری خواند و گفت: در شهرستان ما صنعت نداریم، کشاورزی هم از بین رفته وخودبه خود تبدیل به منطقه گردشگری شده ولی هیچ امکاناتی ندارد.یم

    حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی با اشاره به آزادراه تهران شمال گفت: این آزادراه بیش از 20 سال در حال ساخت است که مایه سرافکندگی است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو