فونیکسریمکسبهتام

یزد؛

حذف حضور فیزیکی پلیس راهنمایی و رانندگی در یزد

عصر خودرو: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد با اشاره نصب ۸۳ دوربین کنترل سرعت وتخلف گفت:حضور فیزیکی پلیس راهنمایی و رانندگی در یزد حذف می‌شود.

حذف حضور فیزیکی پلیس راهنمایی و رانندگی در یزد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ منصور جمشیدی   با اشاره به اینکه سرعت رانندگی در یزد 5 درصد از میانگین کشوری بالاتر است، گفت: در راستای کاهش سرعت، اقدامات زیادی انجام شد و الان 35 دوربین کنترل سرعت و تخلف رانندگی در یزد اضافه کردیم و تا 15 یا 20 روز آینده 8 دوربین دیگر اضافه می‌کنیم.

    وی با تاکید بر این مطلب که هدف و برنامه ما این است که پلیس را از سطح شهر یزد جمع کنیم، گفت: با شروع به کار این 8 دوربین، تعداد دوربین‌های کنترل سرعت و تخلف یزد 83 مورد می‌شود.

    سرهنگ منصور جمشیدی تاکید کرد:  این موضوع سبب می‌شود که یزد به عنوان یکی از امن‌ترین شهرهای کشور در زمینه تصادفات رانندگی به حساب آید چرا که مردم بیش از 50 یا 60 کیلومتر نباید در سطح معابر شهر تردد کنند.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد چاپ بروشور اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم، توزیع کلاه ایمنی رایگان بین موتورسیکلت سواران، فعالیت های تبلیغاتی، راه‌اندازی اداره فرهنگ ترافیک را از جمله اقدماتی دانست که راهنمایی و رانندگی یزد در استان انجام داده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط