فونیکسریمکسبهتام

حرکت ارزشمند در مسابقات فرمولا دریفت اتومبیلرانی

نوروزی با شماره کاپیتان نوروزی قهرمان شد

عصر خودرو: مهدی نوروزی قهرمان و نفر اول رقابت‌های فرمولا دریفت، کاپ قهرمانی خود را در حرکتی ارزشمند و نمادین به خانواده زنده یاد هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس تقدیم کرد.

نوروزی با شماره کاپیتان نوروزی قهرمان شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهدی نوروزی که همیشه با شماره 20 وارد پیست مسابقات اتومبیلرانی می‌شد، اینبار به نشانه بزرگداشت کاپیتان فقید پرسپولیس با انتخاب شماره 24 هادی نوروزی و درج آن بر روی خودروی خود توانست با مهارت و تکنیک مثال زدنی‌اش روزی به یاد ماندنی را برای تماشاچیان و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی به معرض نمایش بگذارد و به مقام قهرمانی دومین دوره دریفت کشوری دست یابد.

    پس از پایان مسابقات وی طی گفتگویی کوتاه از اهداء کاپ قهرمانی‌اش به خانواده مرحوم نوروزی خبر داد و گفت: پیش از مسابقه هدفم این بود که هرچه در توان دارم به نمایش بگذارم و بتوانم مقام قهرمانی این مسابقات را به دست آورم.

    وی در پایان گفت: از اینکه توانستم به این مهم برسم خوشحالم و امیدوارم با تقدیم این کاپ به خانواده کاپیتان ارزشمند پرسپولیس توانسته باشم همدردی خود را با این عزیزان اعلام کنم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط