فونیکسریمکسبهتام

آزادراه کرج – تهران پرترددترین محور

عصر خودرو- در حال حاضر به استثنای محورهای مسدود و ممنوع،مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد درآنها به روال عادی در جریان است.

آزادراه کرج – تهران پرترددترین محور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، براساس تصاویر دریافتی از دوربینهای نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشتهای شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به ‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع که در زیر ذکرشده،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

    طی شبانه‌ روز گذشته، کل تردد ثبت‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 1616 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل 0.3 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

    همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 21 درصد، اوج تردد بین ساعات 17الی 18و کمترین تردد بین ساعات4 الی 5 صبح صورت پذیرفته است.

    محورهای دارای بیشترین تردد طی 24 ساعت گذشته:

    ردیف

    نام محور

    استان

    مجموع تردد در محور

    1

    آزاد راه کرج – تهران

    البرز

    115770

    2

    آزاد راه کرج- قزوین

    البرز

    113185

    3

    آزاد راه قزوین – کرج

    البرز

    105976

    4

    آزاد راه تهران- کرج

    البرز

    105920

    5

    تهران – شهریار

    تهران

    67565

    6

    شهریار – تهران

    تهران

    57746

    7

    آزاد راه ساوه – تهران

    تهران

    52038

    8

    آزاد راه تهران - ساوه

    تهران

    46135

    9

    ماهدشت – کرج

    البرز

    45174

    10

    کرج - ماهدشت

    البرز

    43980

     

    ممنوعیت تردد به‌تفکیک یا اولویت وسایل نقلیه:

    در محور کرمان ـ راین ـ حسین آباد ـ جیرفت(ساردوئیه ـ جیرفت)، واقع در استان کرمان به‌دلیل مداخله با ترافیک شهری‏ و تردد در جاذبه‌های گردشگری و عبور 23 کیلومتری از مسیر فرعی، تردد خودروهای سنگین و حاملین فرآورده‌های نفتی ممنوع و مسیر جایگزین محور ترانزیت کرمان ـ دهبکری ـ جیرفت ، معرفی می‌گردد. تردد وسایل نقلیه سواری در محور فوق بلامانع است.

    ممنوعیت تردد بدلیل عملیات کارگاه جاده‌ای:

    محور هراز تونل جدیدگردنه امامزاده هاشم، واقع در استان هایتهران ومازندران،از مورخ 5مهرلغایت30مهرماه 94، به‌دلیل اجرای عملیات کارگاهی وایمن سازی، تونلمسدود و تردد به صورت رفت وبرگشت از گردنه امامزاده هاشم و محورهای فیروزکوه و کندوان انجام می‌شود.

    محدودیت تردد بدلیل عملیات کارگاه جاده‌ای:

    تهران و محورهای منتهی به آن:

    1-آزادراه تهران ـ کرج ـ قزوین( باند شمالی) ، مقطع واقع در استانالبرز، از مورخ 13 تیر لغایت 30 آبان 94 ، روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت 07:00 الی 15:00 بغیر از روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز 20 مرداد ، بدلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت ، حدفاصل تیر 200 تا پل کلاک ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

    –2آزادراه تهران ـ قم وبالعکس :واقع در استانتهران، از مورخ 11مرداد تا پایان سال 94 تردد هرگونه وانت بار، حدفاصل پل شهیدکاظمی(آزادگان) تا خروجی حسن آباد و بالعکس ممنوع می باشد، تردد از محورهای قدیم تهران- قم و احمدآباد مستوفی انجام می‌شود.

    3–بزرگراه تهران ـ فیروزکوه ، واقع در استانتهران ، از مورخ 10 اردیبهشت 94 ،روزهای شنبه تا چهار شنبه هر هفته از ساعت 8 الی 18 به غیر از روزهای پنجشنبه ، جمعه و بعد از ظهر روز سه شنبه و ایام تعطیلات رسمی ، بدلیل اجرای عملیات روکش آسفالت ، حد فاصل آبسرد تا پل شلمبه ، تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور (یک سوم مسیر) همزمان با اجرای عملیات، انجام می‌شود.

    4–محور هراز ، واقع در استانتهران ، از مورخ 14 اردیبهشت 94 ،روزهای شنبه تا چهار شنبه هر هفته از ساعت 8 الی 18 به غیر از روزهای پنجشنبه ، جمعه و بعد از ظهر روز سه شنبه و ایام تعطیلات رسمی ، بدلیل اجرای عملیات روکش آسفالت ، حدفاصل شهر آبعلی تا رستوران مرمر ، تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور (یک سوم مسیر)همزمان با اجرای عملیات، انجام می‌شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو