فونیکسریمکسبهتام

تردد خودروها در جاده چالوس روان است

عصر خودرو- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران ، گفت: با وجود تعطیلات پیش رو به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی (ع ) هم اینک تردد خودروها در جاده چالوس روان و عادی است.

تردد خودروها در جاده چالوس روان است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ جعفر محمد نژاد  افزود: درحال حاضر مسیرهای رفت و برگشت جاده کرج - چالوس (کندوان ) از وضعیت ترافیکی روان و شرایط جوی پایداری برخورداراست.
    وی ازاعمال محدودیت های ترافیکی در روز شنبه دوم ماه آبان هفته آینده درجاده چالوس خبرداد و ادامه داد : محدودیت های ترافیکی از ساعت 14 روزشنبه دراین جاده ارتباطی اجرا می شود و تا حوالی ساعت 2 بامداد روز یکشنبه سوم ماه آبان نیز ادامه دارد.
    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران ، گفت : با اعمال محدودیت های ترافیکی آمد و شد خودروها در این جاده دراین روزها از کرج به سمت مرزن آباد چالوس ممنوع است.
    سرهنگ محمدنژاد ، افزود: ساعت 17 و 30 دقیقه دوم ماه آبان تا ساعت 2 بامداد روز یکشنبه سوم ماه آبان از مرزن آباد به کرج نیز یک طرفه می شود .
    وی ، اظهارداشت : محدودیت های ترافیکی با هدف آسان سازی تردد خودروها به هنگام بازگشت مسافران از سفر دراین مسیر اجرا خواهد شد.
    رئیس پلیس راه فرماندهی مازندران ، اضافه کرد : دراین مدت تردد انواع تریلر ، کامیون ، کامیونت و موتورسیکلت از جاده کرج - چالوس ممنوع است.
    سرهنگ محمد نژاد به رانندگانی که قصد تردد از این مسیر ارتباطی را دارند توصیه کرد ضمن رعایت مسائل ایمنی در حین رانندگی سعی کنند به مقررات راهنمایی و رانندگی نیز توجه داشته باشند.
    اداره کل هواشناسی مازندران اعلام کرد: براساس پیش بینی نقشه های هواشناسی هوای این استان برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (امروز و فردا) نیمه ابری تا تمام ابری همراه با بارش پراکنده باران خواهد بود.
    همچنین برای روز جمعه تاسوعای حسینی وضعیت جوی در این استان صاف تا کمی برای روز شنبه همزمان با عاشورای حسینی جوی پایدار با هوای آفتابی پیش بینی می شود.
    بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران جو پایدار دراین استان تا سه شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت و از عصر این روز احتمالا هوای منطقه ناپایدار می شود.
    از طول حدود 180 کیلومتری مسیر جاده کرج - چالوس (کندوان ) حدود 80 کیلومتر آن جزو حوزه چالوس است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودروامروز ۶۷۴
        • خودرو امروز ۶۷۳
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        آخرین بروزرسانی ۱۸ ساعت پیش
        آرشیو